Tělo jako supermodelka

Tělo jako supermodelka 31.5.2017
Štíhlá postava je z třetiny o dobrých genech, z třetiny o cvičení a nakonec o vyvážené stravě. Co pro své postavy dělají modelky jako Miranda Kerr, Gisele Bundchen, Lily Aldridge nebo Carolyn Murphy?

Žádná modelka nemá svou postavu zadarmo. Každá sází na své osvědčené triky. Na jaké konkrétně? Inspirujte se jídelníčkem čtyř topmodelek. 

1. Gisele Bundchen: 80 % vegetariánská dieta
Od minulého roku je jídelníček Gisele a jejího manžela Toma Bradyho veřejný. Jejich osobní šéfkuchar Allen Campbell prozradil s jejich svolením stravovací režim, který dodržuje celá rodina včetně dětí. 80 % jejich jídelníčku tvoří zelenina, zrní, quinoa, fazole a v malých dávkách je to maso - bio steaky, kachna nebo losos. A které potraviny má Gisele v jídelníčku úplně zakázané? Je to bílý cukr, bílá mouka, jodovaná sůl, kofein a houby. Čerstvé ovoce je výhradně pro děti. Pokud zvládnete alespoň jeden týden jíst podle Gisele, může to být ten správný detox, který vám zrestartuje tělo a zbaví špatných stravovacích návyků.

wpid giselevideoparabens 38e7c

 


Mamografie: Co byste ještě měla vědět?

Mamografie: Co byste ještě měla vědět? 17.10.2017 foto: Getty Images
Mamografie je metoda, díky níž speciální rentgenový snímek už v rané fázi pomůže rozeznat rakovinu prsu. Zaměřili jsme se na nejdůležitější fakta a mýty.

400 kalorií za 30 minut? Jde to!

400 kalorií za 30 minut? Jde to! 13.10.2017
Grit Cardio je 30 minutový vysoce intenzivní intervalový trénink typu HIIT, který maximálně spaluje kalorie. Vyzkoušejte to.