My Burberry

Redakce webu elle.cz není autorem článku a nemá vliv na jeho obsah.

My Burberry bude globálně po celém světě uvedena 3. září 2014.

Vůně je inspirována anglickou zahradou po dešti, je sebevědomá, krásně elegantní a nenápadná typickým britským způsobem. Je to vyjádření značky minulostí a zároveň budoucností, proto se tváří kampaně staly Kate Moss a Cara Delevigne – unikátně poprvé byly tyto dvě tváře zachyceny společně. Vizuál a veškeré jejich společné fotografie jsou pořízeny fotografem Mariem Testinem pod vedením kreativního ředitele Christophera Baileyho. Cara a Kate mají na sobě trench coat a dodávají celé kampani nádech individuality, historie a optimismu.

BTS_GENERAL_07

Vůni vytvořil parfumér Francis Kurkdjian, proslulý v tomto oboru po celém světě více než dvacet let. Je to květinová vůně, kdy v horním tónu najdete sladký hrášek a bergamot, v srdci pelargonii a v základu pačuli a damaškovou růži.

BTS_GENERAL_04

Design lahvičky reflektuje trench coat Burberry. Vršek je stejný jako knoflík na trench coatu a mašlička je vyrobena ze stejného materiálu jako trench coat – tento materiál vynalezl Thomas Burberry před více než sto lety.

Snimek_obrazovky_2014-08-27_v_17.23.43

Vůně najdete ve všech parfumeriích – Sephora, Douglas, Marionnaud a Fann.