6 inspirativních fitness holek, které stojí za to sledovat na Instagramu
Potřebujete motivaci? Tak tady ji máte!

Léto se blíží! A my hledáme inspiraci pro dokonalou prázdninovou postavu, kde se dá! Svět sociálních sítí je pro to místo jako stvořené. Proto jsme pro vás sestavili náš „fitness playlist“ skvělých holek, díky kterým si pořádně zacvičíte. A bonus navíc? Nádherná místa, super fotky a zároveň kvalitní sportovní oblečení vás na Instagramu budou rozhodně bavit. 

Zde je náš seznam fitness guru sociálních sítí: 

Krissy Cela - 1,5 mil. followers

Zacvičit si a ještě se u toho dobře bavit! Přihlaste se mezi sledující Krissy, která vám na svém profilu nabídne desítky  cvičení pro posílení vnitřního kóru nebo vytvarování perfektního pozadí.

cara

MELISSA ALCANTARA - 862 tis. followers

Melissa není jen osobní trenérkou Kim Kardashian, ale zároveň úspěšnou atletkou a profesionální sportovkyní. Navíc vás dokáže namotivovat, abyste vstaly z gauče. Stačí si přečíst její popisky k fotkám! 

cara

KATIE SONIER - 344 tis. followers

Pokud je svalový trénink vaše hobby, pak rozhodně klikněte na „follow” této trenérky z Miami. Na jejím profilu najdete nepřeberné množství inspirace, jak vyrýsovat svaly, o nichž jste ani netušily, že je máte. 

cara

NATACHA OCÉANE - 564 tis. followers

Její postavu milujeme. Její krátké sady cviků pro vyrýsování a zeštíhlení svalů nebaví jen nás, ale celý svět. Zvlášť ten na sociálních sítích a YouTube, kde kromě tipů a rad najdete i její chytlavé vlogy.

cara

LAUREN SIMPSON - 1,5 mil. followers

Pro všechny fitness nadšence je neuvěřitelné pozorovat, jak se Lauren mění tělo a kam se za roky své kariéry posunula. Dnes se věnuje fitness a nutričnímu poradenství naplno. 

View this post on Instagram

My body had gone through different phases last year! 😅💗 - My next 8 week challenge intake starts Monday! 😱 FINAL DAYS OF SIGN UPS! 👇🏼 Hit link in my bio: @LAURENSIMPSON - - ➡️JANUARY: 56kg. I’d just come back from a holiday overseas. Not weights training much, more cardio than usual & eating low calories. Not tracking. Lean but lost A LOT of muscle & needed to build calories back up. ➡️JUNE: 64kg. POWERLIFTING prep. Strength focus with my training & goal to gain muscle. Eating in a calorie surplus. ➡️SEPTEMBER: 58kg. WBFF WORLDS. 8 weeks between Powerlifting & Worlds. Calorie deficit, strictly tracking macros. Goal was to shred down & maintain as much muscle! - - I spent a few months in a calorie surplus lasyyear. I didn’t have abs or definition as usual. I gained body fat. BUT...I got strong AF and also gained lots of muscle which then went on to be a WBFF Bikini World Champion physique! 🏆 - Girls, to build a good amount of muscle you need to be eating more food (surplus of energy). Ideally yes we want to limit the fat we put on but it is inevitable that a little fat gain will come. - Yes it is hard mentally to put on weight. For me my job is to look a certain way so I struggled initially seeing my body change, but ultimately you need to look ahead at the long term goals. Take a few steps back to make big long term progress. 💪🏼 - This is must a reminder to embrace all stages of your journey. 💗 - P.s. FINAL DAYS to sign up for my next 8 week challenge. SHRED. BUILD. STRONG. Let’s do this!

A post shared by Lauren Simpson (@laurensimpson) on

cara

AMANDA BISK - 724 tis. followers 

Milujeme její fotografie! A její dva jezevčíky jakbysmet! A pokud bychom chtěly něčeho dosáhnout, pak je to stojka na hlavě na nádherných plážích, kde si ji užívá právě ona.