Burberry vydělává dvakrát tolik
Každý chce trochu anglické klasiky

Britský módní dům se rozrůstá. Nebo alespoň jeho bankovní konto. Pod vedením kreativního ředitele Christophera Baileyho Burberry zdvojnásobilo za poslední rok svůj obrat. Na prodeji ready-to-wear a doplňků místo loňských 82,2 milionu liber shráblo 206 milionů. Není se moc co divit. Minimálně v posledních čtyřech sezonách na sebe zvlášť Burberry Prorsum strhlo velkou pozornost. Do rockerského vzhledu, který si pohrával s anglickou klasikou, se zamilovali obyčejní lidé i celebrity.

„Burberry sílí. Za posledních dvanáct měsíců jsme zaznamenali obrovský růst zájmu,“ komentuje úspěch ředitelka Angela Ahrendts. „Získané peníze vložíme do rozvoje nových technik a rozšíříme záběr produktů.“ Takže se máme na co těšit.