Ciao Giorgio Armani Beauty!

Značka Giorgio Armani Beauty představila v Praze zcela nový koncept. Jedná se o první stánek svého druhu ve východní Evropě a v Praze ho slavnostně představil generální ředitel luxusní divize L’oréal Jean-Guillame Pollet a ředitel sítě Douglas parfumerií Michal Kocman. Právě v této parfumerii v ulici Na Příkopě se pak sešlyJitka Schneiderová, Eva Burešová, Veronika Hejlíková a Ester Geislerová, aby společně přestřihly pásku a ukázaly renovovaný prostor, k čemuž došlo po 10 letech, kdy byl stánek poprvé představen veřejnosti.

Giorgio Armani Beauty tak přichází s kompletně novým designem, který přináší barvy jako béžová a červená – přesně jako má ikonická rtěnka Rouge d’ Armani v odstínu 400. (Mimochodem tu si tam rozhodně dojděte vyzkoušet  a už nikdy nebude chtít jinou!). Zajímavostí je, že nábytek, který byl v parfumerii použit, na sobě nese motto značky: „Elegance doesn’t mean being noticed, it means being remembered.“ Pod motto, i pod nový design stánku se podepsal samotný Giorgio Armani, který dělá značku právě tak výjimečnou. 

Zákaznice se mohou těšit i na exkluzivní umístění produktů: poprvé v historii najdeme celé portfolio značky Giorgio Armani na jednom místě – od dekorativní kosmetiky přes dámské i pánské vůně až po řadu vůní Armani Privé Haute Couture. Uprostřed na první pohled poutá pozornost bar plný rtěnek a barev na rty - ikonická Rouge d’Armani i Ectasy Lacquer. Jelikož je značka Giorgio Armani známá propojením beauty a fashion, na místě si zákaznice mohou prohlédnout i speciálně dovezené látky, jimiž se samotný mistr Giorgio Armani inspiruje při tvorbě make-upových textur. 

Kdo si nenechal ujít otevření nového stánku Giorgio Armani Beauty?