Givenchy míří do Asie
Rozšiřuje své pole působnosti.

Další luxusní značka pochopila, že asijský trh je třeba začít brát velice vážně. Po Pradě se tak na tuto část světa zaměřuje také francouzský módní dům Givenchy. Ten plánuje otevřít deset nových obchodů napříč kontinentem, z toho šest v Číně. Asie se totiž v loňském roce podílela na tržbách LVMH (Givenchy je součástí společnosti) 34 procenty. Stejně jako Evropa.

Givenchy má v současné době v Číně 64 obchodů, především ve větších metropolích. Letos by se francouzská značka ráda zaměřila na menší, ale rychle se rozvíjející města. „Asie dnes hraje v módě mnohem větší roli. Je to spojeno s ekonomickými změnami, které jsou velmi pozitivní pro celý asijský trh,“ řekl generální ředitel Givenchy Fabrizio Malverdi. Na Asii se snaží zaměřit většina luxusních značek, tržby v této oblasti totiž v posledních letech výrazně vzrostly. Vytváří se zde vrstva majetných zákazníků, kteří přirozeně vyžadují přístup k luxusnímu zboží. A bylo by hloupé jim ho neumožnit.

Givenchy bylo založeno v roce 1952, navrhování kolekcí má v současnosti na starosti Riccardo Tisci. Francouzský label měla v oblibě například Jackie Kennedy nebo Audrey Hepburn, která si v malých černých této značky zahrála ve Snídani u Tiffanyho.

Zdroj: www.ibtimes.com