Interaktivní Burberry

V únoru letošního roku se značka, za jejímiž kolekcemi stojí návrhářská hvězda Christopher Bailey, vyšvihla módním defilé kolekce Burberry Prorsum, jež se živě a trojrozměrně vysílalo na jejím webu, Facebooku, Twitteru a YouTube.

Bylo to vůbec poprvé, co módní tvůrce vsadil na progresivní technologie a zážitek z první řady u přehlídkového mola dopřál každému, kdo disponuje připojením na internet.

Bailey, jemuž se před lety podařilo oprášit slávu britského módního impéria a proměnit jej na jednu z nejžhavějších a nejmodernějších značek v zemi, nyní zachází ještě dál.

Na stránkách Burberry bude od července k vidění a ke klikání interaktivní reklamní kampaň, která dovolí si virtuálně ‚osahat‘ kreace z letošní podzimní kolekce. Obrázky a videa, na kterých ji předvede mimo jiné také Rosie Huntington-Whiteley, bude možné otáčet, přibližovat či zastavovat.

„Kampaň je ve skutečnosti rozšířením přehlídek, chceme v ní zachytit jejich energii,“ řekl návrhář. „Používáme technologii k tomu, abychom přivedli lidi blíž, ať už to znamená zprostředkovat jim živý stream z přehlídky, nebo poskytnout možnost prohlédnout si kolekci,“ dodal.