Jak bude vonět Beyoncé?
Úspěšná zpěvačka dostala konečně nabídku uvést svůj vlastní parfém.

Sotva Beyoncé posbírala několik cen na letošním předávání cen MTW Awards, oslovila ji společnost Coty Inc., aby uvedla svůj první vlastní parfém. Kdy se objeví vůně pojmenovaná po jedné z největších superstar, která prodává více než sto milionů desek a sbírá jedno ocenění za druhým, včetně deseti cen Grammy, byla jen otázka času. Beyoncé zůstávala mezi několika málo posledními celebritami, mimochodem včetně Madonny, která svůj parfém pod svým jménem ještě neuvedla. Uvedení nové vůně je v Americe naplánovano na jaro 2010, na podzim 2010 by se pak měl objevit v ostatních zemích světa. Na zakázce by zpěvačka mohla s vyhlídkou na následující tři roky vydělat zhruba 20 milionů dolarů.
„Vůně každé ženy vyjadřuje její osobnost a její jedinečný styl. Já jsem zatím vůni, která by přesně vyjadřovala moji osobnost, neobjevila a doufám, že ten svůj ideální parfém vytvořím. Vůně to bude velmi přitažlivá, sofistikovaná a dokáže vyjádřit moji vnitřní energii a sílu,“ slibuje Beyoncé, která není ve světě parfémů žádný nováček, i přesto, že chystá svůj parfémářský debut. V roce 2004 se například objevila jako tvář vůně Tommyho Hilfigera True Star, v roce 2007 prezentovala parfém Diamonds Fragrance značky Emporio Armani a je jednou z tváří reklamních kampaní L’Oréal Paris.