Jimmy Choo slaví patnáctiny. Jak?
Jako dáreček mu jeho současná kreativní ředitelka Tamara Mellon nadělila luxusní pantoflíčky s křišťály.

115 obchodů ve 32 městech světa, kolekce slunečních brýlí a tašek, parfém, který spatří světlo světa už v příštím roce – to je výčet úspěchů, kterými se módní dům Jimmy Choo může pochlubit za svou patnáctiletou existenci.
Mánii kolem značky vlastně odstartovala Carrie Bradshaw v Sexu ve městě, když v jedné z epizod vykřikla: „I lost my Choo!“ Pamatujete?
Label Jimmy Choo má rozhodně důvod k oslavě, za svou historii se stal jednou z nejprodávanějších obuvních značek na světě.
A svůj úspěch slaví stylově – kolekcí Crystal Collection, která vychází z klasického tvaru bot, které navrhl sám Jimmy Choo, a současně z privátní kolekce vintage šperků Tamary Mellon.

Co v ní najdete? Velmi luxusní a nadčasové střevíčky s perspexovým dvanácticentimetrovým podpatkem a dřevěnou podešví, ozdobené několika řadami křišťálů kolem kotníku, nebo transparentní páskové sandálky poseté luxusními broušenými kameny.
Nejen design je luxusní, ale i jeho cena – boty se pohybují od 595 do 1995 eur.

Mrkněte na Jimmychoo.com.