Koho si Karl postavil před objektiv?
Tři lahve, tři charaktery, tři supermodelky

Módní boss Karl Lagerfeld navrhl novou lahev dietní Coca-Coly loni v létě. Tehdy byla určená pouze pro trh Francie a Německa. Na kampaňových fotografiích se objevila Coco Rocha s Baptistem Giabiconim, bílý obal s růžovým víčkem zase zdobila černá silueta dvorního návrháře domu Chanel. Tolik úvodní krátká rekapitulace.
Letos spolupráce roku pokračuje – Karl navrhl tři nové obaly. Vybrat si můžete z trendy hvězdiček, pruhů nebo polka dots. Dlouho se čekalo na to, koho si guru vybere do své kampaně. Tři lahve si žádají tři modelky a na Karlova Baptisteho tentokrát nezbylo místo. Jak tedy zní jména vyvolených? Coco Rocha, Heidi Mount a Jeneil Williams. Podle návrháře má každá modelka stejně jako lahve Coca-Coly úplně jiný charakter.
Nedávno se Karl nechal slyšet, že nic jiného než dietní Coca-Colu nepije (že by se projevily diskutované návykové účinky?), a tak je pro něj potěšením propagovat svůj milovaný produkt společně s lidmi, které má rád. Přiznal také, že shodil několik kilo díky tomu, že jedl dušenou zeleninu a pil Diet Coke. Jak při takovém jídelníčku nezhubnout?! Otázka je, kdo by to vydržel.

Kliněte sem a podívejte se na video ze zákulisí.