MÓDNÍ STŘÍPKY: DIESEL V BENÁTKÁCH, MARC HLEDÁ MODELKY A LUPITA PRO LANCÔME

DIESEL V BENÁTKÁCH
Před pár dny proběhla v italských Benátkách jedna z největších módních událostí tohoto roku. Samozřejmě pokud nepočítáme čtyři týdny fashion weeků. Nádherné historické město totiž hostilo prezentaci nové kolekce značky Diesel pro období podzim/zima 2014/15, jejímž kreativním ředitelem se před rokem stal skutečný génius Nicola Formichetti. Ten v minulosti sbíral zkušenosti a tvořil svůj osobitý smysl pro styl například studii v Londýně, prací pro nespočet zahraničních magazínů, jako několikaletý stylista zpěvačky Lady Gaga. Nicola stojí i za znovuvzkříšením módního domu Mugler. A odkud se vzala inspirace pro tvorbu celé kolekce? „Devadesátá léta, Londýn, nejšílenější obchody v Covent Garden a všichni ti blázniví lidé kolem. Herci, zpěváci, dýdžejové… Na počátku devadesátých let jsme zažívali zlatou éru takzvaných new kids. Kontrasty v rozdílných stylech bily do očí. Na jedné straně sexy tetování a divokost a na té druhé zase pozlátko s posh atmosférou. Ve finále mě ale také dost ovlivnili cool lidé, kteří mě obklopují,“ vysvětlil Nicola Formichetti, který na molo poslal celých sto looků ovlivněných cítěním Renza Rossa a DNA značky Diesel. Vznikl tak veliký pouliční gang oděný do denimu a kůže, odkazující na vojenské prvky. Velkou show uzavřela múza kreativního ředitele Brooke Candy. 

MARC HLEDÁ MODELKY
Katie Hillier a Luella Bartley, designérské duo stojící v čele značky Marc by Marc Jacobs, se rozhodly využít síly sociálních médií za účelem najít tvář, která se stane hvězdou jejich nové kampaně. Oděvní linie, pro níž britská dvojice představila svou první kolekci na letošním fashion weeku v New Yorku, oznámila, že dívky, jež mají zájem získat hlavní roli v nové kampani, mohou své fotky označovat hashtagem #CastMeMarc. Dá se tedy očekávat, že Facebook, Instagram i Twitter zanedlouho zaplaví tisíce otagovaných selfies. Zkusíte štěstí? Možná se stanete novou Miley Cyrus!

MarcbyMarcJacobs-595

LUPITA NYONG PRO LANCÔME
Lupita Nyong, držitelka Oscara za vedlejší roli ve filmu Dvanáct let v řetězech a jedna z nejuznávanějších módních ikon současnosti, se stala tváří kosmetického gigantu Lancôme. „Jsem skutečně poctěna tím, že jsem se mohla připojit k Maison Lancôme, prestižní značce, již jsem vždycky milovala především pro její historii. Jsem obzvlášť hrdá na to, že mohu reprezentovat myšlenku společnosti. Tedy ženu, jejíž krása by neměla být podmíněna, nýbrž by měla vycházet ze svobody volby,“ vysvětlila herečka, jež se svou kampaní připojí ke kolegyním jako Emma Watson, Lily Collins, Daria Werbowy, Kate Winslet nebo Julia Roberts. Lupita se mimo jiné také objevila v kampani Miu Miu pro jaro/léto 2014. Její debut pro Lancôme nafotí stále slavnější fotografické duo Mert Alas a Marcus Piggott. Výsledky budou známy v září tohoto roku. My už se nemůžeme dočkat. 

Lupita-nyongo-Vogue-4april14_Alexi-Lubomirski-for-Lancome_b_426x639