Chcete zhubnout nebo třeba jen vyrýsovat svaly? Poradíme vám, který sport si vybrat.

Když chcete zpevnit:

Tenis
Ideální sport pro posílení svalů na rukou a na nohou. Za hodinu běhání po kurtu spálíte zhruba 350 až 570 kalorií. Při tenise si navíc zlepšíte prostorové vnímání a funguje i jako skvělé kardio. Pokud jste ale začátečníci, vyplatí se investovat do trenéra.

Plavání
Jestli chcete zapojit všechny svaly na těle a trochu vyrýsovat postavu, je pro vás plavání naprosto ideální. Posilujete svaly zad, břicha, hýždí, hrudníku i nohou. Kromě toho posílíte i svaly na vnitřní straně stehen, jejichž posilování je jinak dost problematické.
 

Když chcete zhubnout:

Cyklistika
Poměrně nenáročný sport, při kterém namáháte nohy, ale nezatěžujete klouby. Při rekreační jízdě ale posilujete jen spodní část těla, proto je dobré kombinovat jízdu na kole ještě s jiným sportem. Za hodinu spálíte 300 - 800 kalorií.

Volejbal
Plážové volejbalistky mají super postavy, o tom žádná! Jestli chcete vypadat jako ony, není nic jednoduššího, než obléknou plavky a vyrazit na hřiště. Za hodinu hry spálíte 500 - 700 kalorií a navíc posilujete ty nejdůležitější svaly na nohou a rukou, hýždě, hrudník i břicho.

Paddleboarding
Poměrně nový a hodně zábavný sport. Rovnoměrně při něm zapojíte celé tělo od lýtkových svalů, přes zádové a šikmé břišní, až po všechny svaly na rukou. Zlepšíte si cit pro rovnováhu a taky fyzickou kondici. Navíc se při něm dobře hubne, protože jde o aerobní cvičení.

Chůze
Rychlou chůzí procvičíte svaly na nohou a spálíte spoustu kalorií. Využijte krásného počasí a vyrazte do hor nebo do parku. Provětráte si plíce a pročistíte hlavu. Chůzi můžete klidně kombinovat s během a naopak.

Inline bruslení
Jízdou na bruslích zpevníte hlavně nohy a hýžďové svaly, takže jestli chcete pevný a kulatý zadek, kupte si brusle a vyrazte na nejbližší cyklostezku. Jde o aerobní sport, takže ideální pro hubnutí. Zlepšíte si fyzičku a navíc se krásně opálíte!