Nejpoužívanější aplikace na fashion weeku. Tu chcete!

Je to tak. Třpyt a lesk se po několika sezónách ve znamení tlumeného minimalismu vrátil na módní mola. Tentokrát už se netřpytila jen kolekce Gucci a Prada, ale přidaly se i značky Tom Ford, J.W. Anderson, Dries Van Noten, Saint Laurent, Chanel, Louis Vuitton a spousta dalších. A ve velkém. Všimli jste si? Určitě ano.

Pokud totiž sledujete jakoukoliv módní blogerku, redaktorku nebo alespoň módní ředitelku Instagramu Evu Chen, všechny tyto kolekce se na vašich displayích leskly a třpytily ještě o něco víc.

Může za to hlavně Kira Kira. Jednoznačně nejoblíbenější aplikace této sezony, bez které se neobešla jediná Insta-reportáž na fashion weeku v New Yorku, Londýně, Miláně ani v Paříži.

Co přesně umí? Zvýšit "glam level" čehokoliv lesklého a v pohybu, na co namíříte kameru, alespoň o 300%. Vašim flitrovaným koktejlkám nebo glitrovaným sandálkům dodá efekt, za který by se nemusela stydět ani jakákoliv z princezen Disney.

Jak dlouho vydrží oblíbenost této aplikace i poté, co módní týdny skončily, s jistotou potvrdit neumíme, ale něco nám říká, že alespoň letošní Silvestr bude na sociálních sítích mít pořádný "bling bling".

Vyzkoušejte ji spolu s námi už teď, ať máte také náskok, a pořiďte si Kira Kira za 99 centů v App store.