Šperky nejsou hřích
Komerční článek - O dobrém vkusu rozhodují detaily. S novou sezonou nastal čas pro skutečné individualisty

Propagace značky Klenoty Aurum.
Elle.cz není jeho autorem a nemá vliv na jeho obsah.

Muže, kteří mají svůj styl a nebojí se v něm experimentovat. A ženy, které s odvahou vymění banální bižuterii za skutečné šperkařské skvosty. Dejte světu najevo, kdo opravdu jste, a přesvědčte své okolí, že víte, která bije. Nová kolekce hodinek a briliantových šperků Klenoty Aurum vás nenechá zaspat!

Legenda značky Klenoty Aurum se zrodila v roce 1956 jako státní podnik a po transformaci v devadesátých letech se proměnila v akciovou společnost. Soukromí investoři značku revitalizovali, kompletně zrekonstruovali a postarali se o zcela novou moderní image. Tehdy se začala psát úspěšná historie, která dnes představuje největší síť značkových obchodů se šperky a hodinkami v České republice. Její sortiment nabízí ucelenou nabídku zlatých, stříbrných a briliantových šperků a exkluzivních značkových hodinek.

Portfolio značky Klenoty Aurum se začalo formovat už v roce 1998, kdy společnost získala licenci na distribuci významných švýcarských hodinářských značek jako Movado, Concord, Sector a Corum. Když v roce 1999 otevřela firma svoji první prodejnu v obchodním centru, nikdo nevěřil, že by o rok později mohla rozšířit svoji síť obchodů na třicet po celé České republice. Prestiž obchodů zvyšovaly exkluzivní značky, ale hlavně nejkvalitnější služby v oblasti servisu a individuální přístup k zákazníkům. Módní nadšence a milovníky světové módy firma oslovila v roce 2001, když na český trh přivedla světoznámou hodinářskou firmu Ebel a trendové kousky od značek Emporio Armani, DKNY a Charriol. K padesátému výročí firmy Klenoty Aurum vytvořilo vedení firmy unikátní věrnostní program Zlatý klub. Ten každému zákazníkovi zajistil spoustu jedinečných výhod nejen v síti společnosti Klenoty Aurum, ale i v prodejnách jejích partnerů.

Historie značky Klenoty Aurum je spojena také s řadou úspěšných českých osobností. V roce 2007 se tváří společnosti stala česká modelka Simona Krainová a odstartovala éru čtyřicáté prodejny, která byla slavnostně otevřena v obchodním centru Palladium v Praze. O rok později ji v roli ikony značky vystřídala Taťána Kuchařová – Miss World 2006. Dnes nabídka společnosti Klenoty Aurum uspokojí touhy i toho nejnáročnějšího zákazníka. Milovníci a milovnice tradiční britské elegance a londýnského stylu osloví hodinky značky Burberry nebo klasické švýcarské hodinky s mechanickými strojky Louis Erard. Doplňky se slavným kostkovaným vzorem zažívají letošní sezonu velký comeback.

Pokud dáváte přednost extravaganci a posledním výkřikům módních trendů, váš styl budou nejlépe reprezentovat značky DKNY, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Emporio Armani nebo Diesel. Sportovní nadšenci zase ocení nabídku značek Adidas a Lacoste, které obsahují ucelený sortiment moderních, a přitom praktických chronografů.

www.klenotyaurum.cz