Pomůže vám hvězdná trojka.

Také jste totálně propadla Instagramu, a občas se přistihnete, že jste počtem lajků a followerů tak trochu posedlá? Je čas zajásat. Do Prahy se totiž sjedou ty nejdůležitější kapacity v oboru sociálních sítí.

Významní představitelé světových médií, zástupci marketingu prestižních firem i světoznámí blogeři brzy dorazí do Fora Karlín, aby se v rámci konference Engage podělili o své zkušenosti v oblasti digitálního marketingu. 

Pár z nich jsme požádali, aby se podělili o jejich triky.  Na koho se určitě můžete těšit?

1/ Hollywoodský kouzelník – Julius Dein

Dvacet dva let a víc než šest milionů followerů napříč sociálními sítěmi – to jsou čísla, která nejlépe shrnují současný úspěch britského youtubera, iluzionisty a baviče Juliuse Deina. Deinovo první video „Jak políbit holku pomocí kouzelnického triku“ zaznamenalo více než půl milionu zhlédnutí na Facebooku. Jeho internetová videotvorba se dle jeho slov poté inspirovala návrhy diváků. Umění naslouchat svému publiku je Deinovou silnou stránkou, o niž se podělí s účastníky pražské konference. „Lidé sdílí obsah, díky kterému se cítí dobře – nudné věci nemají šanci, musí být naopak zábavné a provokativní,“ shrnuje tajemství svého úspěchu mladý influencer. Za sebou už má řadu vystoupení na významných společenských akcích včetně Cambridge University Balls, na narozeninových oslavách Nelsona Mandely a Kelly Rowlandové, na akcích pořádaných skupinou One Direction, Russellem Brandem a Grahamem Nortonem. V roce 2015 ho Jewish Chronicle dokonce označil jako „Hollywoodského kouzelníka“ kvůli jeho početným vystoupením na událostech pořádaných rozličnými celebritami.

2/ Twitterová bojovnice – Liz Motta

Kritice se dnes nevyhne nikdo, obzvlášť když se jedná o obra v oblasti zábavního průmyslu, jakým je World Wrestling Entertainment. Svůj konferenční příspěvek manažerka a datová analytička této společnosti, Liz Motta, zaměří na příběh twitterového hnutí #GiveDivasAChance, které mělo za cíl změnit způsob zobrazování ženských wrestlerek v televizi a médiích a proběhlo z přímé inciativy fanoušků WWE. „Teprve před třemi lety se na ženy ve wrestlingu nahlíželo jako na způsob, jak zaplnit obrazovku během přestávky. Dnes jsou ženské wrestlerky hvězdami velkého rozsahu samy o sobě,“ popisuje jeden z tweetů dosavadní úspěchy hnutí. Během workshopu s názvem „Ženská revoluce: Jak proměnit reakce na sociálních sítích v akci“ popíše Motta, jak si poradila s negativními ohlasy fanoušků na sociálních sítích, využila je v prospěch společnosti a podílela se na proměně mediálního obrazu zápasnic. Udělejte tedy z kritiky svůj vlastní osobitý příběh.

3/ Žena, kterou se vyplatí sledovat – Sarah Boyd

Před pěti lety udělil časopis Forbes Sarah Boydové titul „Žena, kterou se vyplatí sledovat“ a není to náhoda. Sarah je zakladatelkou společnosti Simply, která pravidelně pořádá módní konference s podtitulem „Dělej, co tě baví“. Akce se pravidelně konají v Chicagu, L.A., New Yorku a Dubaji a těší se zájmu tisíců návštěvníků ročně. Mezi její další úspěšné aktivity patří digitální platforma, která propojuje světoznámé blogery s potenciálními partnery z módního nebo zábavního průmyslu. Mezi slavné klienty Boydové patří Alessandra Ambrosio, Jamie Chung, Olivia Culpo, Julianne Hough nebo Lauren Bushnell. Loni se Simply stala součástí společností Nylon a Sarah byla jmenována ředitelkou transakcí pro oblast Západního pobřeží. „Vybudovala jsem svou kariéru díky tomu, že jsem pomáhala mnoha celebritám posílit vlastní značku a vydělat si díky své popularitě,“ popisuje vedoucí workshopu s názvem „Jak vybudovat osobní značku jako celebrita“.