Spali jste celou noc, ale i přes to nemáte žádnou energii? Víme, co s tím.

Najděte pravidelnost
Snažte se každý den naspat zhruba 7 hodin. To je ideální čas na spánek. Ani míň, ani víc. Spát choďte ideálně před půlnocí, protože tehdy je náš spánek nejkvalitnější. Budíka si nastavujte na každý den na stejný čas. Ke kvalitnímu spánku navíc pomůže horká vana před ulehnutím do postele nebo třeba čtení knížky. Zapomeňte na mobily, tablety a notebooky v posteli.

Odpočívejte aktivně
Pohyb pomáhá nejen tělu, ale i mysli. Najděte si takový sport, který vás bude bavit a při kterém zapomenete na všechny starosti. Můžete klidně chodit jen na dlouhé procházky, přihlásit se do kurzu vaření nebo pomáhat v útulku. Záleží na vás, při které činnosti si nejvíc odpočinete.

Jezte lehce
Když si dáte k obědu svíčkovou se šesti, tělo musí vydat spoustu energie, aby takovou nálož strávilo. Takže i když máte velký hlad, dejte si třeba polévku, salát nebo maso se zeleninou bez přílohy. A samozřejmě pijte hodně vody. Když vás přepadne únava v práci nebo v autě, dobře pomáhá ovoce. Obsahuje totiž pomalé cukry, které se uvolňují postupně. Na rozdíl od kafe, které vám rychle dodá energii, ale pak jste zase hned unavení, ovoce funguje skvěle.

Den volna
Jestli hodně pracujete a máte v práci stres, který řešíte i doma, je načase vypnout. Naordinujte si alespoň jeden den v týdnu naprostého klidu. Běžte do kina, jeďte na výlet, koukejte se v posteli na filmy. Prostě totální relax.