Tři nové lahve Coca-Cola od Karla Lagerfelda

Minulé léto došlo k první spolupráci mezi Karlem a společností Coca-Cola. Ta dala vzniknout exkluzivnímu novému vzhledu lahve dietní koly, kdy na bílou nádheru s růžovým víčkem nechal Karl tak trochu sebestředně natisknout sám sebe. Obal s přísnou černou siluetou přitahoval pozornost každého milovníka hezkých věcí. VIP design se ale mohl užívat jenom ve Francii a Německu. Slavný výtvor si samozřejmě žádal pěknou reklamní kampaň (jako by nestačilo to všechno, co se o lahvi napovídalo), kterou si multifunkční umělec natočil sám. Zahrálo si v ní duo Coco Rocha a Baptiste Giabiconi.

Reklama na Coca Colu

Takže teď jsou na světě tři nové přebaly, které poputují do jedenácti evropských států. Česká republika mezi nimi opět není.

Nicméně stále platí varování, že dietní kola je návyková. Teď má i návykově krásný obal.