Hiking, core a kardio: Tajemství dokonalých těl slavných modelek

Emily Ratajkowski

Modelku Emily Ratajkowski proslavila právě její dokonalá postava. Nejenže má ploché a vypracované břicho, ale nechybí jí ani vysportované kulaté pozadí, bujná ňadra a celkově štíhlá postava. Své křivky si zachovala i po porodu syna Sylvestera Apolla a dodnes patří mezi nejvíc sexy ženy světa. Emily přiznala, že nerada své tělo „mučí“ v posilovně, naopak preferuje pohyb na čerstvém vzduchu. Když žila v Los Angeles, často se věnovala oblíbenému „hikingu“.

V rámci stravy je modelka vášnivým masožravcem. K snídani má nejraději černou kávu se sladkým bretonským pečivem zvaným kouign-amann. K obědu miluje saláty či sendviče, ve kterých opět nechybí maso. K těmto pokrmům pak nejraději popíjí zeleninové šťávy, a to hlavně řepnou a kurkumovou. „Jsem masožravec. Opravdu ráda jím maso. Toužím po železu,“ řekla americké ELLE modelka a herečka, která se objevila například ve filmu Jsem Božská či Hot Girls Wanted. 

Elsa Hosk

Elsa Hosk, kterou proslavily zejména přehlídky pro Victoria's Secret, již několik let patří mezi modelky s nejkrásnější a nejpevnější postavou vůbec. Svým vypracovaným tělem, na kterém není snad ani gram tuku navíc, se nepyšní jen na módních přehlídkách, ale také na Instagramu, kde je za poslední léta brána jako jedna z nejsledovanějších modelek. Hosk, maminka roční Tuulikki Joan, se v rámci pohybu nejčastěji věnuje klasickému cvičení s vlastní vahou, hikingu a kardiu.  

Ačkoliv je Elsa štíhlá od přírody, i ona dodržuje určité stravovací návyky. V jejím jídelníčku byste nalezli především zdravé organické potraviny a výživná veganská jídla. Nejraději konzumuje zeleninu, zeleninové šťávy, bramborový salát, jogurt a ačkoliv se snaží být vegankou, občas prý podlehne sendviči s grilovaným sýrem či vařeným vejcím. Podle modelky je klíčové pít dostatek vody, díky které organismus funguje tak, jak má. 

 

Elsa Hosk
Info ikona

 

Josephine Skriver

Modelka, kterou též proslavily andělské přehlídky, je maniak do cvičení! Pravidelný pohyb je podle ní základním kamenem k dosažení zdravého a krásného těla. Modelka zbožňuje posilovací cviky tedy takzvané „ab and core workouts“, procházky a boxování. Do své cvičící rutiny nejraději zařazuje cviky jako prkno, dřepy či šikmé sedy lehy s rotací.  

Josephine nevěří na klasické diety, ale snaží se dodržovat režim 80/20. Z osmdesáti procent se snaží jíst velmi zdravě, ve zbylých dvaceti procentech ráda sní i méně zdravá jídla, mezi která řadí například burger či hranolky. Skriver konzumuje potraviny s vysokým obsahem bílkovin a spoustu ovoce a zeleniny. Mezi její nejoblíbenější jídla patří vejce se špenátem a toastem, hrst ořechů, zelenina smíchaná s rýží s různými zdroji bílkovin a jogurt s granolou a čerstvým ovocem. 

Kendall Jenner

Kendall Jenner se již před lety stala jednou z nejslavnějších a nejlépe placených modelek planety, a to díky svému krásnému obličeji, štíhlé a vysoké postavě, ctižádosti a také slavnému jménu. Její postavu na Instagramu obdivuje již 239 milionů sledujících. Jenner se snaží jíst převážně zdravě a pravidelně, to je podle ní klíč ke štíhlé a zdravé postavě.  

Její snídaně se nejčastěji skládá z avokáda s vejci nebo misky ovesných vloček, oběd zase z hnědé rýže s grilovaným kuřecím masem a zeleninou či mořských plodů, luštěnin a libového hovězího i vepřového masa. Občas však neodolá smaženému kuřeti nebo pizze. Kendall se nevyhýbá ani svačinkám, ke kterým si často dává malou porci hummusu a zeleniny či guacamole. Občas však sáhne po méně zdravé variantě a dá si sladký mražený jogurt či čokoládovou tyčinku. Kvůli lepší pleti se však snaží omezovat mléčné výrobky, a to prý především sýr. Členka slavného klanu Kardashianek ráda popíjí vodu, detoxikační čaje či kávu... a ve chvílích volna také svou vlastní tequilu!

Kendall pravidelně cvičí každé ráno, aby zůstala ve formě. Nejvíce se věnuje cvikům na břicho v rámci cvičení s vlastní váhou, do své rutiny však řadí také dřepy nebo prkno. Nemá ráda běhání a aerobik. S radostí si také často zajde na jógu či kickbox. Na cvičení nejčastěji chodí s její kamarádkou Hailey Bieber. 

 

 

Bella Hadid

„Vysekané“ tělo nechybí ani Belle Hadid, hvězdě několika slavných kampaní a nezapomenutelných módních přehlídek. Postavu si bývalá partnerka hudebníka Weekenda udržuje díky boxu, běhání na pásu a cvikům na břicho, nohy a hýždě. Do své rutiny občas zařadí také skoky přes švihadlo. Po tréninku nezapomíná na strečink a půl hodiny po cvičení ráda popíjí smoothie či proteinové drinky.  

Ačkoliv to u modelek není běžné, Hadid miluje sacharidy, především pečivo a těstoviny. Proto nejradši snídá bagel nebo sendvič s vejci. K obědu nejčastěji jí kuřecí maso nebo lososa se zeleninou. Během práce ráda doplňuje tekutiny formou zázvorové či zeleninové šťávy. K večeři pak miluje orestovanou kapustu. Podle Belly je důležitý především balanc, a tak si občas vychutná burger či smažené kuře.

Gigi Hadid

Starší sestra Belly Gigi Hadid je po celém světě obdivována díky svému přitažlivému vzhledu a talentu. Gigi, maminka skoro dvouleté Khai, se udržuje ve formě díky boxu, skokům přes švihadlo a běžných posilovacích cvikům na břicho a nohy. V mládí si své štíhlé a pevné tělo udržovala díky volejbalu a jízdě na koni, u které zůstala její mladší sestra. Hadid má přirozeně atletickou postavu, takže nemá problém snadno a rychle tělo zpevnit.  

Stejně jako Bella je toho názoru, že důležitý je balanc, a tak občas do svého jídelníčku zařadí méně zdravá jídla. Gigi jí hodně ovoce a zeleniny, masa, vajec a dokonce i mléčných výrobků. K snídani si ráda dává míchaná vejce, tousty, bio slaninu, kávu a ovocnou šťávu. K masu či tofu si objednává či připravuje salát s rukolou, avokádem, ořechy a sýrem. Pokud jde na večeři s přáteli či rodinou, obvykle zajde do sushi restaurace.  

 

Zdroje: ELLE.com.au, ELLE US, Rachel Attard, Health Line, Women's Health, Upscore, Everyday Health 

Tištěný magazín

Elle cover
REKLAMA