Nová Victoria's Secret zlepší váš sex

 

Když vás vybrali jako modelku pro Victoria's Secret, znamenalo to jasné potvrzení vaší fyzické přitažlivosti. Vždyť ženy si kupovaly tohle legendární americké spodní prádlo s myšlenkou, že každá smrtelnice může být díky podprsence a kalhotkám té správné značky, sex symbolem. Nyní značka přišla s novou strategií, kdy po vzoru ostatních módních a kosmetických firem nasazuje marketing „sexy v každé velikosti".

Místo modelek, kterým dřív spolupráce s výrobcem spodního prádla, katapultovala kariéru do hvězdných výšin, se nyní na mole v kampaních budou objevovat ženy „s impozantní osobností". Je skvělé, že u Victoria's Secret pochopili, že generaci zoomerů na ódu o nedostižné přitažlivosti prostě neutáhnou. Místo útrap, že nemáte tak dlouhé nohy, úzký pas a plné poprsí jako někdejší tváře Victoria's Secret, můžete obdivovat jejich nové ambasadory. Mezi nimi najdete nejen klasicky krásnou Priyanku Chopru, ale také fotbalistku Megan Rapinoe, lyžařku Elilen Gu, plus sice modelku Palomu Elsesser či fotografku Amandu de Cadenet

 

Nová dávka sebevědomí a lepší sex prospívají ekonomice.

 

Podle psycholožky a sexuoložky Lenky Janáčové má velkou roli pro naše sebevědomí právě skutečnost, že nyní jsou všechny ty sexy komplety od Victoria's Secret k dostání ve větších velikostech. Můžeme si je obléct pro sebe a chodit tak doma, aniž bychom potřebovali svádět kohokoliv dalšího. Díky pozitivnějšímu vztahu ke svému tělu si podle odbornice užíváme samotného sexu, neřešíme, jak při aktu vypadáme nebo, že nám není příjemné se milovat během denního světla. Podle CNN Business tržby Victoria's Secret stoupají, takže nová dávka sebevědomí a lepší sex také prospívají ekonomice.

 

Victoria's Secret

 

Žijeme v přelomové době: přání, touhy a obavy těch, kteří dříve museli mlčet, jsou najednou mocným hybatelem společenských změn. Když některé ženy začaly hovořit o tom, že jim není příjemné srovnávat se s nerealistickým standardem těl, které mívaly modelky právě Victoria's Secret, musela se jim značka chtě nechtě přizpůsobit. Zároveň ale vidět, že jakékoliv tělo si může dopřát nákup krajkových podvazků a průhledných kalhotek, nás zbavuje tenze. Strachu, že smyslnost a smyslovost je vymezena jen těm, kteří zapadají do škatulek konvenčního půvabu.

 

 

K čemu všechny výše uvedené změny, které právě prožíváme, vedou? Utrpení přestává být s jasnou platností součástí sexuálního života žen. Kvůli tlaku na konsent je nepřípustné, aby někdo tělu dělal něco proti naší vůli. A nyní také díky Victoria's Secret nemusíme řešit, jakou velikost má postava, která je sexy. Jen tváří firmy je momentálně klasicky nádherná modelka Irina Shayk, která je na většině vizuálů. Tak snad to s tou inkluzivitou myslí u Victoria's Secret opravdu vážně.

Body positivity: Proč je kladný vztah ke svému tělu tak důležitý?

elle.cz