Jan Černý je novým kreativním ředitelem značky KARA

Designér Jan Černý se stal kreativním šéfem tradiční české značky Kara. Jan bude navrhovat kolekce a zároveň se starat o vizuální podobu kampaní a celkové směřování značky, která se zaměřuje na výrobky z kůže a kožešin. Premiérová kolekce Kary od Jana Černého bude představena na podzim 2020, už v létě se však mohou zákazníci těšit na mini kolekci z řady doplňků. 

Prvním krokem nového kreativního ředitele je rebranding značky a představení nového loga. O minimalistickou a moderní verzi loga se postaralo Studio Najbrt. Kampaň na jaro a léto – nová Kara jaro/léto 2020, se fotila ve španělské Málaze. Za objektivem stál přední český módní fotograf Benedikt Renč, který v kampani zachytil nomádskou atmosféru. Jak vnímá aktuální kolekci kreativní tým Kary? „Jejím dominantním prvkem je ostře citronová žlutá barva, která představuje symbol energie a síly. Nově se v kolekci pro Karu objevují typy oděvů, jako je trenčkot, křivák inspirovaný 80. léty nebo safari uniforma.“ 

 

Jan Černý

 

Majitel firmy a CEO Michal Mička angažoval Jana Černého, šestadvacetiletého enfant terrible české streetové módy, do nové role. „Jan patří k nejtalentovanějším designérům naší scény. Zapadá dokonale do vize, kterou s Karou plánujeme. Chceme oslovit mladší publikum, více se orientovat na kožené doplňky a vytvořit značce novou identitu.“

 

EBC promo