REKLAMA
REKLAMA

Fendi Spring 2021: Vhled do rodiny Fendi i ukázka nového normálu

Na přehlídku italského módního domu Fendi se upíraly zraky módních nadšenců zejména v kontextu relativně čerstvého oznámení nového kreativního spoluředitele Kima Jonese, který ve funkci kreativního ředitele dámských kolekcí nahradí zesnulého Karla Lagerfelda (profil designéra si můžete přečíst zde). Kreativního kormidla se Jones společně s vnučkou rodiny Fendi chopí s podzimní kolekcí 2021. Silvia Venturini Fendi, vnučka zakladatelů Adele a Edoarda Fendi a dcera jedné z jejich pěti dcer, je ve vedení divize pánské módy a doplňků od roku 1994. 

Její interpretace příští sezóny se nesla v duchu rodiny. Stíny zevnitř i zvenčí domova a obrazy se odrážely přímo na kolekci ve formě vzorů, prošívání a jemného zdobení, jako je výšivka, dominantní manžety či další elegantní detaily. Ty představují rodinné dědictví rodu Fendi. Siluety jsou uvolněné, minimalistické, bez zbytečných komplikací – odkazují na pohodlnost, kterou u sebe doma každý přirozeně hledáme.

Téma rodiny a domova se dotklo také scénografie přehlídky. Místo bylo vyzdobené bílými závěsy, které foukaly v rytmu vánku, pohodlné sezení (s obligátními rozestupy) připomínalo tu nejpohodlnější sofa a projekce hrály stíny jako ty, které se nabízejí při pohledu z okna.

 

Čas strávený s rodinou, opětovné shledání generací doma v Říme, se stal katalyzátorem pro tichou introspekci: Sledovat za oknem nebo ze zahrady, jak okolní svět běží dál.

 

 

 

Za nejsvěžejší se ovšem dá považovat promyšlený casting modelek. Když nemohou americké instagramové ikony jako je Bella Hadid přiletět do Evropy, Fendi využilo příležitosti a předvedlo přímo ukázkový příklad diverzity na mole. Sedmdesátiletou modelku Penelope Tree nebo pětapadesátiletou Yasmin Le Bon, střídaly na mole plus-size modelky a novou kolekci doplnila pestrá paleta tvarů, barev pleti i osobností. Zkrátka La Grande Bellezza!

Celou přehlídku si můžete prohlédnout také na videu: 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EBC promo

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA