REKLAMA

Louis Vuitton představuje novou kampaň na kolekci podzim/zima 2020

„Myslel jsem, že by bylo zajímavé rozšířit svou práci o fotografii, účastnit se celého tvůrčího procesu až do konce a dát kolekci její konečnou tvář. V této portrétní galerii jsou všechny osobnosti vybrané na základě mých osobních důvodů. Rád jsem objevoval nové vztahy s lidmi, které jsem už znal. Chtěl jsem také vnést jednotu mezi různé aspekty značky – jakési zacyklení a propojení toho všeho, co značka dělá. Chtěl jsem také dát nadčasový aspekt kolekci, která je velmi ukotvena v této sezoně. Fotografování…to u mě vychází touhy reflektovat pocit, který sdílíme, když pracujeme na kolekci,“ říká o kampani Nicolas Ghesquière.

 

K fotografování této kampaně pozval Nicolas Ghesquière přátele a příznivce značky Louis Vuitton do svého fotografického studia, kreativní laboratoře na Quai Voltaire v Paříži: mezi nimi byli blízcí přátelé, jejichž osobnost ho inspirovala, spřízněné duše a oblíbené tváře. Mezi přáteli z řad celebrit, milovanými modelkami, úžasnými umělci a sportovci nechyběli Dina Asher-Smith, Marina Foïs, Noémie Merlant, Stacy Martin, Léa Seydoux a Lous and the Yakuza. Dvacet osobností, které chtěl Nicolas Ghesquière představit na svých snímcích takové, jaké ve skutečnosti jsou. Totéž platí o ikonických taškách, které doprovázejí toto stylistické cvičení – Capucines, Twist, Pont 9 a Dauphin.

Kromě kabelek zde Nicolas Ghesquière prezentuje i novou řadu s názvem SINCE 1854, pro níž je charakteristický žakárový vzor, do něhož je zasazeno datum – rok 1854, kdy vznikla značka Louis Vuitton. Tento motiv je pak rozeset mezi klasickým vzorem Monogram Flower.

 

issue

ELLE PŘÍMO VE VAŠÍ SCHRÁNCE S POŠTOVNÝM ZDARMA

Nechcete přijít o nové číslo? Nechte si ho poslat domů. Výtisk vám doručíme až ke dveřím po celé České republice za stejnou cenu jako v obchodě, aniž byste museli platit poštovné. (Akce platí pouze pro ČR.)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EBC promo

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA