Virgil Abloh navrhl první charitativní náramek pro Louis Vuitton

V pokračování kampaně #MAKEAPROMISE se Louis Vuitton zavazuje zvyšovat povědomí a vybírat finanční prostředky pro UNICEF na podporu nejzranitelnějších dětí z celého světa. Zakoupením náramku Silver Lockit navrženého Virgilem Ablohem máte možnost podpořit práci organizace UNICEF, která v oblastech konfliktů a katastrof zajišťuje dětem přístup k vodě, hygieně, výživě, vzdělání, zdraví a bezpečnému prostředí. To zahrnuje podporu syrským uprchlíkům a hostitelským komunitám v Egyptě, Jordánsku, Libanonu, Iráku a Turecku, i pomoc dětem postiženým nedávnými přírodními katastrofami.

Nový design je moderní, ale okamžitě rozpoznatelný a přidává další dimenzi stávající kolekce náramků. Je inspirován kolekcí jaro/léto 2020 od Virgila Abloha a nabízí se ve čtyřech barvách: černá, oranžová, celadon (zelená) a modrá s nádechem žluté.

Na náramku nechybí výrazné řetězy, které jsou pro Ablohovu tvorbu typické, tentokrát ve stříbrné barvě, kombinované s mohutnou barevnou šňůrou, přívěškem Louis Vuitton a visacím zámečkem s rytinou. 

Louis Vuitton

Silver Locket čerpá inspiraci z bezpečnostního zámku, který v roce 1890 vynalezl Georges Vuitton, aby ochránil nejcennější osobní věci svých zákazníků. Od roku 2016, kdy vznikl, pomáhá tento náramek plnit slib pomoci ohroženým dětem. Čtyři varianty Silver Lockit by Virgil Abloh se budou prodávat za maloobchodní cenu 390 USD, z čehož 100 dolarů půjde na konto organizace UNICEF. Od vzniku Silver Lockit se v rámci partnerství Louis Vuitton a UNICEF vybralo téměř deset milionů dolarů pro UNICEF.

EBC promo