Značku Prada posílí Raf Simons

Společně s Miuccií Prada bude Raf Simons od 2. dubna kreativním ředitelem značky se stejnou zodpovědností za tvůrčí rozvoj a rozhodování. První kolekcí, kterou Prada a Simons společně představí, bude dámská řada pro sezonu jaro/léto 2021, jejíž přehlídka se uskuteční v září 2020.

Nové partnerství, jež se bude týkat veškeré produkce značky Prada, se zrodilo z hlubokého vzájemného respektu a otevřené komunikace – jde o vzájemné rozhodnutí, jež navrhly a stvrdily obě strany. Otevírá se tím nový dialog mezi oběma návrháři, již se řadí k nejdůležitějším a nejvlivnějším postavám současné světové módy. Spolupráce rovněž přinese nový přístup k samotné definici pozice kreativního ředitele prestižní módní značky, pro niž byl dosud charakteristický jasný rukopis jediného autora. Zároveň tím oba zdůrazní význam a sílu tvořivosti v neustále se měnícím kulturním prostředí.

S měnící se dobou by se měla měnit i tvořivost. Synergie nového partnerství budou dalekosáhlé. Jde o reakci na současnou dobu – éru nových příležitostí umožňující rozdílné úhly pohledu a přístupy ke stanovení metodologií. Na partnerství Prada-Simons lze také pohlížet jako na první krok směrem k širšímu plánu – svobodné výměně a spolupráci a ke zpochybňování tvůrčích konvencí.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Inovace jsou pevnou součástí identity značky Prada: ochota neustále posouvat hranice, experimentovat, chápat se příležitostí a rozvíjet se. Pokud je smyslem partnerství spolupráce, pak je výsledkem takové konverzace nejen produkt, ale také podpora myšlení a kultury. Ryzí tvořivá vize, kde je produkt nositelem těchto myšlenek. Jasné hodnoty a duch značky Prada se tím nemění: tento radikální tvůrčí dialog vlastně podtrhuje filozofii Miuccie Prady i Rafa Simonse. Dokonale zapadá do dosavadních zkušenosti obou návrhářů, založených na neustálé proměně, na provokaci, na odvážném objevování a síle myšlenek — to všechno nyní ve dvou.