Party Fashion lounge s nákupní galerií Myslbek a Veronikou Arichtevou

Již 11. dubna se významné osobnosti ze světa módy sejdou v nákupní galerii Myslbek na pražské ulici Na Příkopě, aby odstartovaly jedinečnou Fashion lounge party. Během ní představí módní značky jako Karl Lagerfeld, Odd Molly, Pinko, Next, Guess, Patrizia Pepe, H&M, T. M. Lewin, Pepe Jeans, Bree a mnoho dalších svoje nejnovější kolekce pro jaro a léto 2019. Akce bude předskokanem jedinečného nákupního eventu Shopping Fever. Ambasadorkou Shopping Fever @ Myslbek je známá herečka a instagramerka Veronika Arichteva.

myslbek

Na co se můžete těšit na akci Shopping Fever @ Myslbek? 

Všechny obchody v pasáži Myslbek budou mít prodlouženou otevírací dobu do 22 hodin. Navíc po celý den budete moct využít služeb předních módních stylistů a merchandise specialistů jednotlivých značek, kteří budou návštěvníkům radit se stylingem i posledními módními trendy. Součástí party bude i vyhlášení vítězů velké instagramové fotosoutěže, jíž se veřejnost může účastnit od 15. března až do 7. dubna. Více informací najdete ZDE.

Program už ráno odstartuje prodej nových kolekcí H&M zaměřených na udržitelnou módu šetrnou k přírodě. Pouze v butiku na Myslbeku bude k dostání právě tato limitovaná kolekce Conscious Exclusive. Zároveň v ten samý čas bude uvedena do prodeje i hlavní jarní kolekce, která je plná svěžích jarních trendů.

„Trendy budou krajky, printy, mašle, kombinézy, opraný denim, surf nebo bike legíny. Barvě bude vládnout béžová a její odstíny. Od klasického trenčkotu od H&M nebo GANT po pestré barevné dámské obleky pánského stylu od Karla Lagerfelda, Pinko nebo Patrizia Pepe," konstatuje známý a uznávaný fashion stylista Jano Kimák, který zasedne v porotě fotosoutěže a bude se podílet i na vizuální podobě Fashion lounge.

Od 16 hodin pak bude v pasáži připravený živý program, kde návštěvníkům zahraje Djs Papa Django a Swing Things. Nebude chybět občerstvení, slevy, dárky i módní poradenství.

„Navazujeme na tradici módních show, které se v Myslbeku v minulosti konaly i díky koncentraci prémiových značek a vlajkových prodejen. Rozhodli jsme se tak i proto, že právě letos na jaře v naší galerii přivítáme několik nových a re-launchovaných značek. Patří mezi ně například Brooks Brothers, Camel Active, Odd Molly by Vermont nebo BREE s luxusními kabelkami v německé kvalitě," vysvětluje ředitel Myslbeku Zdeněk Hausvater.