REKLAMA

Svěřte se derma-influencerům

REKLAMA

 

Jste dospělá zaneprázdněná žena. Jen tak tak stíháte do 24 hodin dne vměstnat svoji práci, vztahy, možná rodinu, seznam doporučených seriálů i společenský život. A velmi pravděpodobně máte nějaké problémy s pletí: ať už je to akné, poškození od slunce, jemné vrásky, nebo věčné hledání toho správného glow. Nemáte čas, ale péče o pleť vás zajímá. A tak přichází TikTok. Ano, čtete správně. TikTok. 

Místo, kde se tělo tře banánovou slupkou, provádí se ‚skin slug­ging‘ čili pokrytí obličeje vrstvou vazelíny, aplikují se DIY injekce a nosí se znepokojivě vysoká tanga jako v osmdesátkách. Není to tak dávno, kdy se TikTok (který je tu teprve od roku 2017 a je zaměřený na generaci Z) definoval podle mileniálů (a jejich pěšinek na straně hlavy), které odmítal. To už neplatí.

 

TikTok je cílenější než Facebook a méně falešný než Instagram; čili ideální způsob, jak přijít k mnoha odborným radám.

 

Tahle sociální síť z kanálu #ForYou pomalu odfiltrovala roztomilé tanečky s propracovanými choreografiemi a záměrně nakreslené kruhy pod očima. Jejich místo zaplnily dobře informované ženy posedlé péčí o pleť, které chtějí fundované, odborné rady. A ‚derm-fluencers‘ jim je poskytují. Ano, dermatologové se svými několika tituly a statisíci sledujících jsou tak trochu nečekaní hrdinové této sociální sítě. Ví vaše nejlepší kamarádka o kyselině glykolové víc než skincare expertka Caroline Hirons, která napsala knihu Krásná pleť? Jejím tajným zdrojem bude pravděpodobně TikTok.

„Během pandemie jsme zaznamenali postupné stárnutí platformy,” potvrzuje Antonia Baildam, brand manažerka TikToku pro spolupráci s kosmetickými značkami. „Nedávný průzkum ukázal, že 67 % našeho globálního publika bylo starší 25 let,“ doplňuje. Což vlastně není vůbec překvapivé: to, co je hlavní devizou TikToku, jsou krátká videa, která se dají rychle přehrát. Pro koho jsou ideální? Pro dospívající, kteří neustále přeskakují z jednoho videa na druhé, ale i pro dospělé ženy, kterým zbylo pár minut mezi několika Zoom cally, péčí o děti, cvičením středu těla a občasným koktejlem s kamarádkami.

Stačí jen pár vteřin, abyste přejeli prstem nahoru a dozvěděli se o nejnovějších vychytávkách mezi maskami na obličej nebo o aktuálně nejžhavějších kosmetických ingrediencích na trhu.  Co se konzumace obsahu týče, pohodlí je na prvním místě, ať už je vám 14, nebo 41 let. „Zpočátku jsem se tomu úplně vyhýbala, protože to je věc pro teenagery,” říká 43letá editorka britské ELLE Alice Wignall. „Ale pak ELLE vytvořila svůj kanál na TikToku, tak jsem si vytvořila účet i já, a už jsem se vezla. V té době jsem měla na obličeji úplnou pohromu. Zkombinovala jsem příliš mnoho aktivních látek a kyselin dohromady, a výsledkem byla svědivá, suchá, napjatá pleť se začervenáním. Tak jsem schválně na TikToku začala hledat rady ohledně poškozené kožní bariéry, jen abych zjistila, co tam najdu. A byla jsem v pasti. 

 

Chcete si přečíst celý článek?

Listopadové vydání si můžete objednat až do své schránky za speciální cenu a poštovným zdarma na tomto odkaze.

Chcete potkat své oblíbené české beauty influencery? Můžete se s nimi setkat na eventu ELLEphoria který se bude konat ve dnech 22.–24. října v Event Space ve 4. patro Máje v Praze na webu ellephoria.cz

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA