REKLAMA
REKLAMA

28 způsobů, jak se stát plážovou kočkou


ZBÝVÁ NĚKOLIK TÝDNŮ...

Rytmus metabolismu určuje, jakým tempem tělo spaluje kalorie. Čím rychleji funguje, tím rychleji ztratíte přebytečná kila. Máme pro vás triky, jak ho popohnat.

1. Nevynechávejte snídani.
Pravidelné jídlo po ránu metabolismus správně nastartuje. Dávejte si třeba müsli, jogurt nebo ovoce.

2. Pozor na karbohydráty!
Zadržují vodu a zabraňují tukům, aby se odbourávaly. Pokud si dopřejete k svačině obloženou bagetu, zadrží to ve vašem těle asi tři šálky vody. Jestliže se jídlu s obsahem karbohydrátů nemůžete vyhnout, vypijte hodinu předem alespoň půllitr vody. Tyto nepřátele hubnutí obsahuje hlavně rýže, brambory, těstoviny a pečivo.

3. Pijte zelený čaj
Nakopne tělo k rychlejšímu odbourávání tuků. Zelený čaj obsahuje tein, který podněcuje tuky k rychlejšímu spalování a omezuje jejich schopnost se ukládat. Čtyři šálky denně zvýší vaše metabolické obrátky až o čtyři procenta. Nepijte jej ale večer, nebo se pořádně nevyspíte. Na rozdíl od kofeinu vydrží povzbuzující účinky teinu mnohem déle. Jako bonus vám zelený čaj navíc dodá antioxidanty.

4. Rozdělte si svou obvyklou porci jídla napůl Doplňte proteiny (například kuřecím masem, rybou nebo tofu) a porcí zeleniny navíc.

5. Zařaďte si do jídelníčku mrkev, česnek, grep nebo okurku
Pomohou vylučovat přebytečnou vodu.

6. Abstinujte
Cukry schované v alkolických nápojích jsou zrádné a mohou snadno zmařit celou vaši snahu o zhubnutí. Nejvíc cukru obsahuje pivo, víno a šampaňské. Cukr z alkoholu se nejraději ukládá kolem pasu a na bocích. Toužíte-li po dokonalosti, alespoň 14 dní před dovolenou si tyto laskominy odepřete. Povolená je jen vodka s kapkou pravé limetky a sodou, protože obsahuje velmi málo sacharidů.

7. Všechno pálivé na stůl
Chilli, zelené papričky jalapeňos a všechna ostrá jídla metabolismus také pořádně roztočí. Papričky jalapeňos navíc zvyšují hladinu adrenalinu v krvi, tím rozpumpují srdce a pomohou spálit víc kalorií. ,Ostře‘ kvůli tomu jedí i některé supermodelky. Giselle Bündchen například nedá ani ránu bez kajenského pepře.

8. Vynechte jídla s vysokým obsahem soli
Sůl je nezbytná na poušti, neboť zadržuje vodu v těle. Z téhož důvodu však její nadbytek může za normálních okolností působit potíže. Například vysoký tlak, nadýmání či osteoporózu. Modelky si týden před focením dávají víc než jindy pozor na příliš slaná jídla.

9. Pijte vodu.
Čím víc vody vypijete, tím víc jí vaše tělo vyloučí. Tak do toho!

10. Chcete mít pružné tělo, ale nechce se vám pro to hnout ani prstem?
Začněte s lymfodrenážní masáží. Maséři používají speciální chvaty, které aktivují lymfatické uzliny, jejichž stimulací se asi 20krát snižuje výskyt toxinů v těle. Ve většině salonů je lymfodrenáž součástí ošetření. TIP: Salon Lancôme. Ošetření se jmenuje Lancôme Primordiale Optimum Nuit Treatment. Trvá dvě hodiny a stojí 2650 Kč. Čeká vás odlíčení, lehká úprava obočí, exfoliace, lymfatická drenáž obličeje a těla, masáž obličeje, krku, očí, rukou a nohou, a nakonec sérum a aplikace krému.

11. Poctivě cvičíte, dodržujete správné stravovací návyky, ale nemůžete se zbavit toho nafouklého balonu, co si říká vaše bříško? Dejte si mátový čaj! Obsahuje látky, které vás zbaví otravného nadýmání.

12. Pokud vás trápí pokleslé poprsí
a jít pod nůž se vám příčí, opravdu budete muset začít cvičit. Vyzkoušejte jednoduchý cvik na zpevnění vnad: ruce sepněte ve výšce prsou. Tlačte dlaně k sobě. Pomalu počítejte do deseti. Opakujte desetkrát. Aby bylo cvičení účinné, dělejte tento cvik aspoň třikrát denně. Nebo zkuste kliky, stačí dámské, dvakrát dvacet opakování.

13. trápí vás ,michelinky‘ kolem pasu?
Investujte do míče na cvičení! Je to nejlepší a nejzábavnější způsob, jak připravit proporce na sezonu bikin. Usaďte se zpříma na míč a poskakujte do výšky. Opakujte nejméně dvacetkrát a časem se vypilujte do stovky. Svaly budou po každém cvičení pevnější.

14. Vaše stehna Vypadají, jako byste dlouhé hodiny seděla na tenisové raketě?
Problém celulitidy se nedá vyřešit přes noc. Znamená to cvičit, cvičit a zase cvičit. Ovšem krémy a balzámy pomohou pomerančovou kůži zmírnit také. Dobrá je i masáž. Každodenním prokrvením pokožky se výskyt celulitidy snižuje. Pokud si nemůžete dopřát ani to, opticky celulitidu zakryje samoopalovací krém (třeba Radiant Bronze Face And Body Tinted Self-Tanner SPF 15, Clinique, 730 Kč). Nemáte-li k samoopalování odvahu, přenechte to odborníkům. Vyzkoušejte samoopalovací metodu, kterou provádějí v salonech (www.sunfx.com.au). Za 5 až 7 minut budete jako od moře. Jak to probíhá? Vestoje na vás ze speciální pistole stříkají samoopalovací přípravek, který je z přírodních látek. Existují tři odstíny, které ještě navíc reagují individuálně, podle vaší pigmentace. Aplikace stojí 500 Kč.

ZBÝVÁ NĚKOLIK HODIN....
Chce to ještě dopilovat pár drobností. Protože v detailech spočívá nenápadný půvab pěstěné buržoazie.

15. Ještě než vyrazíte na pláž, zbavte se všech chloupků
A natřete se samoopalovacím krémem. Díky tomu nikdo nepozná, že jste tam nová. Nezapomeňte, že nejdůležitější je hydratace. Mažte se, mažte se, mažte se. Hladké a jemné tělo rovná se sexy tělo.

16. Pohled na perfektně zpevněné paže vám kazí zástup červených pupínků?
Neděste se, není to nic neobvyklého. Jsou to jen ucpané kožní póry. Pomůže vám peeling dvakrát týdně.


17. Zkuste kouzlo plavkových specialistů:
pořiďte si bikiny s pruhy po stranách. Opticky zjemní zaoblené křivky a celá postava bude vypadat štíhlejší.

18. Napuchlé a přehřáté nohy trápí spoustu žen, obzvlášť při cestování
Jak na ně? Přetřete je speciálním gelem, který vám nohy osvěží a zklidní (Cooling Foot and Leg Gel, Oriflame, 149 Kč; Active Cooling Gel, Avon, 169 Kč).

19. Dejte sbohem drsné kůži a rozpraskaným patám! To nejsou zrovna ideální doplňky k vašim neodolatelným letním pantoflíčkům.

20. Kosmetickou taštičku napěchovanou gelem, voskem nebo pěnovým tužidlem můžete bez obav nechat doma. Vlasoví stylisté se shodují, že slaná voda a slaný vzduch jsou nejlepší stylingové produkty.


ZBÝVÁ NĚKOLIK MINUT...
Tady jsou rady přímo na pláž. Chraňte pokožku nejméně třicítkou, moc se nemalujte, pečujte o vlasy, foťte se z boku, po slunění nezapomeňte na hydratační krémy atd.

21. Minimalistické plavky vypadají skvěle, ale minimalistický přístup k opalovacím přípravkům se vymstí. Než vyjdete na slunce, namažte se od hlavy k patě opalovacím krémem s faktorem 30. Nezapomeňte proceduru opakovat každé dvě hodiny a po koupání. I tehdy, pokud používate voděodolný krém. Vyhnete se tak barvě růžového pašíka a jiným komplikacím, které opalování může způsobit.

22. Nemalujte se na pláž ve stylu Saskie Burešové. Když se vystavujete slunci, platí, že méně je více. Pokud potřebujete zakrýt nedostatky pleti, použijte korektor (Touche Pro, La Roche-Posay, 420 Kč). Jinak zůstaňte přirozená. Sexy výraz tváře prozářené sluncem žádný make-up nevykouzlí.

23. Tmavovláskám se často stává, že na slunci vyšisují do odstínu ,nijaké‘ barvy. Předejdete tomu, pokud použijete šampon a kondicionér, které barvu vlasů chrání.

24. Vypadáte na fotkách z dovolené spíš jako místní velryba než hvězda pobřežní hlídky?
Foťte se při západu slunce! Měkké zlatavé světlo zjemní kontury a dodá vaší pleti na snímku příjemný, teplý nádech. Pokud se fotíte za ostrého světla, nasaďte si sluneční brýle, ať zbytečně nekřivíte obličej. Pokud nemáte postavu brazilské topmodelky, nikdy se nefoťte přímo zepředu. Použijte zeštíhlující trik: vytočte se jedním bokem. Aparát vás zachytí jen ze tří čtvrtin. Opravdu to funguje!

25. Zelená možná vypadá dobře na vašem autě, nikoli však na vaší hlavě. Proto se dobře postarejte o kadeře namáhané sluncem. Pokud máte vlasy poničené či barvy výrazně světlejší, než je vaše přirozená, nevystavujte lokny přímému slunci. Barvené vlasy mají zúžené kutikuly, takže jsou k poškození náchylnější. Obzvlášť při kontaktu s UV paprsky. Důkladně si vlasy opláchněte pokaždé, když přijdete z bazénu. Přes den noste pokrývku hlavy. Po dovolené se objednejte ke svému kadeřníkovi.

26. Nehty mají na slunci tendenci žloutnout
Tomuto nelichotivému nádechu se vyhnete, pokud místo béžových odstínů sáhnete po růžovém laku (Le Vernis, odstín 165, Chanel, 620 Kč). K opálené pleti navíc skvěle vypadá.

27. Pokud z vás dlouhý pobyt na sluníčku udělá spíš červeného raka než čokoládovou krásku, ulevte si aspirinem. Zmírní bolest způsobenou úžehem. Vyhněte se slunci po několik dalších dnů, protože opalovací prostředky na spálené kůži nedrží.

28. Poplach! Loupete se! Nejdůležitější je nechat ztrápenou pokožku v klidu. Neloupat, neškrábat se a hlavně dostatečně hydratovat. Tip: hydratační mléko Nutri Soft, L’Oréal, 149 Kč


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EBC promo

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA