Haute couture parfém Armani Privé

Modrá barva k dílu inspirovala nejednoho umělce napříč různými obory. Yves Klein maloval modré obrazy, prokletý básník Stéphane Mallarmé na ni složil verše, textařka a písničkářka Joni Mitchell po ní pojmenovala celé své album a Giorgio Armani navrhl v tmavém odstínu modré celou kolekci jaro/léto 2011, pro niž se rozhodl vytvořit unikátní parfém. Do prodeje půjde v limitované edici pouhých tisíc kusů. „Chtěl jsem unikátní a jedinečnou vůni, která bude evokovat myšlenku modré barvy, a připomene mi tak jarní kolekci inspirovanou pouští a kulturou kočovných národů,“ vysvětlil Giorgio.
Oblečení se jednoduše transformovalo do podoby voňavého oblaku emocí. Upoutá tóny černého kosatce, vanilky, dřeva a… čokolády! Doslova návykové složení, co říkáte?

Možná se návyku zbavíte, když zjistíte, jaká je jeho cena. Na Selfridges je v přepočtu za necelých 10 000 korun.