Žijeme ve 21. století, a tak už neplatí, že značky si pro své kampaně vybírají jen známé tváře, jako jsou herečky, zpěvačky nebo hvězdy sociálních sítí. Cíl je sice stále stejný – oslovit co nejvíce lidí –, ale způsob reklamy se mění. Možná jsme momentálně svědky radikálního zlomu ve fashion světě. Francouzský módní dům Balmain si totiž pro svou kampaň vybral modelky, které nejsou skutečné.
Margot, Shudu a Zhi jsou digitální. Černoška Shudu už má na Instagramu 144 tisíc followerů a na jejím profilu se můžete dočíst, že jde o „první digitální supermodelku na světě“. Vytvořil ji vizuální umělec a fotograf Cameron-James Wilson. Zbývající dvě vznikly ve spolupráci módního návrháře a kreativního ředitele zmíněného domu Oliviera Rousteinga se studiem CGI artists.
Co si o tomto počinu myslíte? Nahradí jednou digitální modelky ty skutečné? Nechme se překvapit.