
Značka American Apparel nevybírá pro své kampaně světoznámé modelky. Slečny z ulice se nebojí svléknout a celá kampaň má atmosféru afterparty v hotelovém pokoji. Don’t disturb.

Když značka Diesel vypustila tuto kampaň do světa, pobouřila americké feministky natolik, že měla být dokonce i zakázána. Muž uspokujující více žen naráz byl příliš. Ale jde tu jen o boty, ne?

Kampaň této italské značky připomínala až příliš znásilnění. Reklama s bezbrannou Alessandrou Ambrosio byla v roce 2007 zakázana ve Španělsku právě kvůli násilnému podtextu.

Žena masturbující v luxusní róbě způsobila povyk na módní scéně v roce 2002. Jediný časopis, který chtěl tuto kampaň zveřejnit, byl americký Vogue.

Světová kampaň s topmodelkou Evou Herzigovou byla v roce 2011 vyhlášena nejikoničtější módní reklamou v historii. Topmodelka to okomentovala slovy: „Fotografie ženy nedegraduje, jak si někteří myslí, právě naopak. Umocňuje ženskou sílu a smyslnost. Jsem ráda, že můžu být součástí jedné z nejúspěšnějších reklamních kampaní.“ Pravdou zůstává, že fotografie s Evou způsobila nejednu dálniční nehodu.

Něžná Dakota Fanning se přeměnila na sexuální objekt v kampani na parfém Oh, Lola! Její fanoušci byli rozhořčeni a na území Velké Británie byla kampaň zakázána.

Tom Ford znovu ukázal svou genialitu, když nechal flakon pánského parfému nafotit přímo na dámských intimních partiích. Parfém evokuje pižmo, dravost, flirt a hlavně sex. A ten prodává velmi dobře.

Tom Ford se opět předvedl, když jako ředitel značky Gucci dovolil, aby modelka pózovala s chloupky oholenými do tvaru G. Kampaň byla záhy přerušena.

Ikonický Yves Saint Laurent se pro kampaň na svůj první pánský parfém nechal v roce 1971 nafotit nahý.

Fotografie zcela nahé modelky od Stevena Meisela z roku 2000 vyvolala šokující bouřlivé reakce a 948 stížností na tamních úřadech. Brzy byla stáhnuta z billboardů po celém světě.