Společnsot Lindex podporuje boj proti rakovině prsu už mnoho let. Ženy jsou pro značku vším a tato nemoc bohužel postihuje mnoho z nich. „Chceme pro podporu tohoto projektu udělat vše, co bude v našich silách, a těší nás, že naši zaměstnanci a zákazníci se nadšeně chtějí zapojit a pomáhat,“ říká Susanne Ehnbåge, výkonná ředitelka Lindexu.
Lindex je od roku 2003 partnerem kampaně Růžová stužka, do níž se zapojují jak zaměstnanci, tak zákazníci. Dosud na výzkum rakoviny přispěli částkou 12,9 milionu eur.
V tomto roce Lindex věnuje 10 procent z prodejní ceny vybraných doplňků na výzkum rakoviny. Firma také navrhla speciální náramek a tašku a výnosy z jejich prodeje budou kompletně věnovány na výzkum rakoviny prsu. V České republice poputuje výtěžek organizaci Aliance žen a projekt Bellis – mladé pacientky s rakovinou prsu.
Lindex Pink bude v prodejnách Lindex a on-line na lindex.com od 1. října.