Lavina návrhářských odchodů pokračuje

Americký label Gap se údajně už delší dobu potýká s výrazným poklesem prodeje, nicméně tyto problémy začaly už před nástupem Patricka Robinsona do čela této značky. I tak se ale někteří odborníci domnívají, že značce ve zlepšení momentálního stavu zvláště nepomohl. „Gapu sedí barvy a energičnost. Věc, kterou Gap dělal dobře, bylo používání zářivých barev, díky čemuž se mu dařilo zapůsobit na emoce zákazníka, zejména pak během prázdnin. To už ale moc nevidíme,“ vysvětluje analytik Times, a upozorňuje tak zřejmě na návrhářovu zálibu v neutrálních tónech. Na druhou stranu mu nemůžeme upřít to, že v oblasti rozvoje džín se opravdu vytáhl. Teď ale Gap opouští, ačkoli za něj značka ještě nemá náhradu. O hlavní kolekci se zatím bude starat návrhář dětského oblečení.

zdroj: elle.com

EBC promo