Nejkontroverznější kampaň na šperky je na světě

Umělkyně vystupující pod pseudonymem M.I.A. je skladatelka, producentka a zpěvačka. Její skladba jakožto pilotní singl k filmu Milionář z chatrče si dokonce vysloužila Oscara. V rodině ale není jediným úspěšným talentem, který by rád, aby se o něm dozvěděl celý svět. A její starší sestra je na velmi dobré cestě toho dosáhnout.
Super Fertile, jak zní její umělecký alias, se už několik let věnuje designování šperků. Tento rok hodně přitvrdila. Možná víc, než bylo zdrávo. Neexistuje jediný člověk, kterému by poslední kolekce provokativní šperkařky a klenotnice pro období podzim/zima 2011–12 s názvem Murder nevyrazila dech. Klenoty plné emocí znázorňují především zranění střelnou nebo sečnou zbraní. Inspirace? Vylíčení vzájemné lidské nenávisti. I když je kampaň sebevíc šokující a brutální, má všechny dohnat k tomu, aby se nad tématem zamysleli. Teprve když změní svůj přístup k věci a zapomenou na nenávist, uvidí místo zranění zlato zdobené rubíny, safíry nebo granáty. Zřejmě něco neklaplo a minulo se efektem. V několika zemích už byla kampaň zakázána.

Celou ji najdete v galerii. Zhluboka se nadechněte, a hlavně nezapomeňte myslet pozitivně.