ÚNOROVÝ FASHION NEWSFEED: AKTUÁLNÍ ZPRAVODAJSTVÍ ZE SVĚTA MÓDY

 

Pro potěšení ducha i těla

Milánská módní značka Sunnei rozšiřuje své portfolio o kolekci Objects II, obsahující objekty, které potěší ducha i tělo. Nejen tak ledajaké věci do domácnosti, zahrnující pruhované Murano sklenice, glazované hliněné misky, míč nebo třeba tištěnou vinylovou desku složenou ze soundtracku z digitální show značky podzim/zima 2021. Všechny tyto objekty jsou vskutku zajímavým rozšířením oblasti zájmu této značky, poukazující na to, že módou to vše u Sunnei jen začíná. Tím spíš, že kolekce zahrnuje i pět sexuálních pomůcek v limitovaném provedení a počtu. Tyto objekty pro potěšení si jen tak do šuplíku neschováte, jsou totiž zároveň uměleckými artefakty a rozhodně se za ně na své poličce nemusíte stydět – rozhodně ne za ty, které jsou jako tyto vytvořeny z muránského skla.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

 

Dámy a pánové, přivítejte Gucci Bamboo 1947!

Kreativní ředitel a módní mág Alessandro Michele se inspiruje v archivech Gucci a oživuje historickou a ikonickou Bamboo Bag a prezentuje ji skrze optiku současnosti. Nová Gucci Bamboo 1947 ctí svůj původ a vytváří inovativní spojení mezi minulostí, přítomností a budoucností, vrhající moderní světlo na sofistikovanou siluetu, prezentovanou v různých velikostech a v paletě zářivých barev. Na oslavu znovuzrození ikony přizval oděvní dům devět tvůrců z celého světa a vyzval je ke spolupráci na digitálním projektu. Každý z nich byl požádán, aby se podělil o svou osobní vizi Gucci Bamboo 1947 prostřednictvím vytvořením uměleckého díla ilustrujícího tašku s bambusovou rukojetí. Fotografové Maddalena Arcelloni, Lou Escobar, Katya Mayer či Suzanne Saroff a umělci Nico Ito, Samson Bakare a Everett Glenn prostřednictvím série fotografií, ilustrací, maleb a videí ukazují Gucci Bamboo 1947 skrze různé úhly pohledu.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

 

Mnoho povyku pro Kim

Módní značku Balenciaga opět vyhlásila platforma Lyst tou nejvíc trendy značkou módního světa. Krátce poté své prvenství obhájila tím, že do své kampaně obsadila Kim Kardashian. Není to nic neočekávaného – každý, kdo v poslední době věnoval pozornost šatníku Kim, si všimne, že jedna značka se dostala do centra její pozornosti. A je jí právě Balenciaga. Fotografie pořízené fotografem Stefem Mitchellem zastihují Kim v interiéru jejího sněhobílého domu v Calabasas, oděnou v kontrastních outfitech, prezentujících jak její osobní styl, tak vizi Demny Gvasalii. Na jednom snímku je futuristickou múzou v elegantním černém obleku, na druhém v oversized kabátu se zvířecím vzorem. Všemu vévodí kabelka, kterou milujete, nebo nesnášíte – ikonická La Cagole. Do čeho asi Demna oblékne Kim příště?

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

 

Středem pozornosti stala se Prada

Prada tuto siluetu představila poprvé v roce 1995 jako ztělesnění jednoduchých moderních klíčových prvků této značky. Letos přichází s její reedicí – a tak se zrodila Re-Edition 1995. Praktická, ale sofistikovaná, ušitá z kůže spazzolato, charakteristického materiálu Prada, vyhledávaného pro svou hladkou texturu. Oděna byla rovnou do tří barevných odstínů – černé, bílé a tmavě červené. Pyšní se dokonalým minimalistickým tvarem, klasikou všech klasik, který této krásce z devadesátek věští ještě dlouhou a šťastnou budoucnost.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Šťastný nový lunární rok! Jak módní domy oslavují příchod Roku tygra?

elle.cz