REKLAMA

DOUGLAS X ELLE BEAUTY LOUNGE

 

1. Jak jsi se k líčení dostala a co tě na profesi make-up artisty nejvíce baví? 

Kristýna: Od dětství jsem tajně navštěvovala maminčinu taštičku s líčením, které jsem už ne tak tajně aplikovala na sebe. V podstatě mě to od té doby už nepustilo a svoje dovednosti jsem začala dále rozvíjet po nástupu na pozici make-up artist v Douglas.  

Anička: I u mě se láska k make-upu projevila v dětství, vše začalo první řasenkou a jahodovým leskem na rty. Na práci mě nejvíce baví komunikace s klienty a to, že společně můžeme dojít k až neskutečnému výsledku.   

Veronika: První myšlenka spojená s make-upem přišla při hodině kresby na střední škole. Od té chvíle jsem se začala věnovat uměleckému a filmovému líčení (jizvy, krev, umělá kůže atd.) a postupem času jsem začala i s editoriály a beauty make-upem. Díky Parfumerii Douglas mám možnost účastnit se různých přehlídek a akcí, kde své zkušenosti a techniky zdokonaluji. Na své práci miluji to, že se mohu setkávat se zajímavými lidmi, od kterých čerpám inspiraci a učím se novým věcem. 

 

Douglas
Info ikona

 

2. Jaký produkt je podle tebe must-have na filmový festival? 

Kristýna: Celoročně a bez výjimky miluji make-up Luminous Silk Foundation od Giorgio Armani! Naprosto nepostradatelný pomocník jak pro mě, tak při líčení zákaznic. Jeho rozjasňující textura zařídí, že make-up vypadá svěže a přirozeně na jakékoliv pleti. 

Anička: Naprosto souhlasím, make-up Luminous Silk! A pokud bych měla vybrat nejžádanější novinku v parfumeriích Douglas, byl by to bezpochyby Skin Augmenting Hydra Powder značky Douglas Collection. 

Veronika: I pro mě je must-have perfektně padnoucí make-up. Filmový festival však někdy bývá dojemný a neobejde se bez slz, nepostradatelný produkt je tak jednoznačně také dobře držící řasenka – svůdný a oslnivý pohled je totiž výhra. Rozhodně bych doporučila řasenky značky SENSAI, které jsou odolné vůči potu i slzám. Řasy jsou pak právě díky těmto řasenkám naprosto dokonalé.  

3. Jaký make-up trend tě v poslední době nejvíce baví? 

Kristýna: Rozhodně trend glass skin a celkově rozjasněný look. Baví mě na něm hlavně přirozenost a výsledek, se kterým pleť vypadá jako nenalíčená. V menší míře ho aplikuji skoro na každou mou klientku a výsledek je úžasný! 

Veronika: Opakující se klasika, a to svěží projasněná pleť. Řekla bych, že tento trend nevyjde nikdy z módy. A baví mě volit textury produktů tak, aby pleť opravdu vypadala bezchybně a zároveň nenalíčeně. K takovému líčení nejčastěji používám produkty s krémovou/tekutou texturou. Jejich aplikace je jednoduchá a produkty mají vždy perfektní finiš. 

Anička: Mě v poslední době hodně baví „graphic eyeliner” trend, který se často objevuje na přehlídkových molech. 

REKLAMA
REKLAMA

Sledujte nás na Instagramu @elleczech

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA