Cindy Crawford se vrací v ikonické kampani. Tentokrát se synem

Psal se rok 1992, kdy se zrodila ikonická reklama. Džínové šortky, bílé tílko, auto, velké vlasy, benzínka a nejslavnější modelka své doby. Taková byla první kampaň Pepsi se Cindy Crawford v hlavní roli. Teď, po 26 letech, se situace opakuje. Něco je ale jinak. Cindy je 51 let, na sobě má džínovou košili a zase vystupuje z auta a zase pije z plechovky Pepsi. Tentokrát má ale společnost. Svého syna. Presley Gerber, stejně jako jeho mladší sestra Kaia, se věnuje modelingu a dobývá jedno přehlídkové molo za druhým a teď si zahrál poprvé se svojí mámou. 

Na samotnou reklamu si budeme muset počkat až do 4. února, kdy se v USA koná finále Superbowlu a nová kampaň bude mít svou premiéru v primetimu. Pepsi už ale zveřejnila pár záběrů. Původní reklama se stala ikonou pop kultury. Sama supermodelka několikrát řekla, že to byl jeden z momentů, které ji změnily kariéru. Zatímco před tím ji ležel u nohou celý módní svět, po Pepsi se jejími fanoušky stali úplně všichni. Všichni jí poznávali na ulici, v baru jí posílali Pepsi. Džínové šortky a tílko se staly oblíbeným kostýmem na Halloween. V roce 2016 reklama sama parodovala v The Late Late Show s Jamesem Cordenem, který se objevil ve stejném outfitu jako Cindy.

Jak vypadá nová reklama a co v ní dělá Presley? Tak to si musíme počkat. Ale určitě to bude stát za to. Zatím malý teaser ...

{YouTube}ehVo9tcgvp4{/YouTube}