David Beckham ví přesně, jak se dobře starat o svůj vzhled. Být tváří značky už mu ale nestačí a tak přichází s vlastní kosmetickou řadou. Zařadí se tak mezi celebrity, které úspěšně vedou své kosmetické značky. Rihanna a její Fenty Beauty, Kylie Jenner a její sestra Kim Kasdashian West a ostatně i Victoria Beckham a její spolupráce s Estée Lauder jsou důkazem toho, že tento business skvěle funguje. Vše je hned vyprodané, před obchody se stojí dlouhé fronty, e-shop nestíhají pod náporem návštěvníků.
Co můžeme čekat od Davida?
Davidova kosmetická řada obsahuje 13 produktů, jmenuje se House 99 a je inspirována kulturou britských barbershopů. My se nemůžeme nabažit minimalistického černobílého balení hydratačních krémů, krémů na holení a olejů na vousy. Hydratace na tělo má název "Bold Statement Tattoo" a olej na vousy "Get Groomed".
Proč právě číslo 99? Rok 1999 byl pro Davida zlomový - oženil se s Victorii, narodil se jim první syn Brooklyn a s Manchestrem United vyhrál hned tři šampionáty.
House 99 má ve svém portfoliu L'Oréal a 4. března bude uvedena v 19 zemích světa. Pokud se ale chystáte v únoru do Londýna, můžete ji mít ještě dřív. Stačí zajít do Harvey Nichols, kde bude v exkluzivní předpremiéře.
Bude House 99 pro kluky tím, čím je Fenty Beauty od Rihanny pro holky? Nechejme se překvapit, úspěch to každopádně bude. Protože David to přeci ani jinak neumí.