
Bottega Veneta si pro vítání nového roku vybrala speciální místo – svou instalaci postavila na Velké čínské zdi.

Rozsvítila obrazovky v ikonickém zeleném odstínu a zářivé oranžové symbolizující štěstí.

Vzhledem k jedinečnému a komplexnímu významu zdi dům přislíbil dar na podporu údržby a renovace průsmyku, který je výchozím bodem východního konce Velké čínské zdi.

Balenciaga slaví s kapsulovou kolekcí oděnou v sytě oranžové.

Na jejím zachycení spolupracovala s fotografem Chrisem Maggiem na kampani, která ukazuje radost ze sdílení novoročních svátků s blízkými doma pomocí hravého optického triku.

Klíčové kousky značky mají svůj typický vzhled, některé byly oděny do syté oranžové či tygřího potisku.

Značka Jil Sander představuje minimalistickou výjimku a stojí v kontrastu se všemi doposud zmíněnými kolekcemi.

Přišla totiž s drobnou kolekcí obsahující nezbytné kousky šatníku opatřené jemnými akvarelovými ilustracemi tygra.

Kolekce Jil Sander obsahuje košile, mikiny, ale i hedvábný šátek.

Prada na módu nového lunárního roku pohlíží trochu jinak.

Zahájením kampaně Action in the Year of the Tiger doufá ve zvýšení povědomí o ohroženém druhu velkých šelem.

Kromě módní kampaně Prada také iniciovala umělecký projekt, který zve studenty uměleckých škol, aby vytvořili umělecká díla s vlastní interpretací tygra. Vybrané kousky budou použity v dalších kampaních, které přijdou v roce 2022.