Muži se zamilovali do kosmetiky

Že se rozdíly mezi ženami a muži v péči o zevnějšek rychle srovnávají, tušíme už dlouho. Ale že nás muži předběhnou v utrácení za kosmetiku, to by čekal málokdo.
Jako první to potrefilo Velkou Británii. Ukázalo se tu, že zdejší gentlemani utrácejí za kosmetické produkty víc než jejich něžné polovičky.

Nedávný průzkum se zajímavým výsledkem provedla společnost Multipower. Zaměřila se na mladé muže ve věku 18 až 35 let a zjistila, že za kosmetiku vydají týdně zhruba 12 liber, tedy kolem 360 korun. Což je víc, než průměrně utratí britské lady.

Nejčastěji si britští gentlemani do nákupního košíku přidávají gely a pěny na holení, hydratační masky, peelingy a vlasový styling.

Naštěstí si ženy, a to i ty v Británii, statečně drží jiné prvenství — v čase stráveném svým zušlechťováním. Muži dokážou strávit před zrcadlem 29 minut, což je vůči 52 minutám, které potřebují ženy, téměř směšné číslo.