After wedding party

Kamenem úrazu nemusí být nutně samotný obřad. Často se to zvrtne právě na večerní oslavě. Předejděte tomu a neodbývejte její organizaci. Víme, že před svatbou jste na roztrhání, ale schovejte si energii i na přípravu after wedding party. K ruce vám budou naše tipy a rady.

Koho pozvat?
Nepozvat na svatbu babiččinu sousedku nešlo, ale popíjet s ní večer poté nemusíte. Nebojte se selekce a vyberte si, s kým to večer oslavit chcete a s kým ne. Abyste předešli zmatkům, připište na část svatebních pozvánek místo a čas konání a pošlete je vybraným hostům. Tím si navíc předem stanovíte, kolik lidí se na večírku sejde. Základ úspěšné organizace.

Kde se party uskuteční?
To záleží na počtu hostů a na vašem rozpočtu. Máte na výběr. Ve vlastním domě a na zahradě. Taková oslava má své výhody. Bývá intimní a příjemná, navíc výhodnější – neplatíte za pronájmy. K organizaci i na úklid si můžete pozvat firmu. Pod širým nebem – v parku, na pláži u vody… takový piknik v přírodě. Netradiční, zábavný, ale riskantní a organizačně náročný. Musíte počítat se změnou počasí, s osvětlením i s alergiky. Na takový večírek to chce rozhodně cateringovou posilu. V restauraci. Klasika, pro vás nejméně náročná verze večírku. Personál se postará o všechno – o přípravu i úklid.

Co servírovat?
Po slavnostní hostině se hodí lehká jídla. Nejčastěji se připravuje studený bufet se sýry, šunkou a zeleninou, originálnější je grilování nebo brunch.

Dress code?
Slaví se, takže atmosféra bude uvolněnější. Ale ušetřete hosty šoku a zachovejte si po fantastických svatebních šatech styl. Nejvhodnější je casual chic look – tedy něco, v čem se budete nejen skvěle cítit, ale i vypadat. Je ohleduplné dress code připsat na pozvánky. Navíc tak předejdete trapasům.