Naomi je Boss
Naomi Campbell je průkopnicí emancipace a inkluzivity, která žije svůj život jako opravdová Boss. Od chvíle, kdy se poprvé objevila ve světové kampani na podzim a zimu 2022, značka stále více staví na svém synergetickém vztahu a s hrdostí představuje Naomi x BOSS, speciální kapsulovou kolekci pro moderní cestovatele. Navržena ve spolupráci se supermodelkou, kolekce hraje významnou roli v růstové strategii značky v ženském oděvním sortimentu. Inspirována Naomiiným rychlým tempem života, kapsulová kolekce zahrnuje ležérní kousky, které zapadají do 24/7 šatníku ženy, která je sebevědomá a neomlouvá se za to, kým je. Kolekce nabízí praktičnost bez kompromisu – každý kousek plní svůj účel i z hlediska estetiky. Co je krásné, může být i užitečné – a naopak „V kolekci najdete kousky, které jsou univerzální a pohodlné. Jsou to ty druhy kousků, které odrážejí můj vlastní životní styl – vždy připravený na další dobrodružství, ale nikdy nepolevující na estetice," uvedla Naomi.
Quatre má dvacet
Šperkařský dům Boucheron slaví dvě dekády oblíbené řady Quatre. A protože není oslav bez překvapení, připravuje si v průběhu tohoto roku hned několik zajímavých spojení, kampaní i nových adaptací dnes již ikonického šperku. Za dobu své existence si dobu linie vytvořila speciální místo mezi oblíbenými šperky současnosti. „Ikonu nemůžeme vytvořit. Ikony jsou kované v průběhu času a tento status získávají, protože udeří na správnou strunu spolu s lidmi, kteří je nosí,“ říká Hélène Poulit-Duquesne, generální ředitelka Boucheron. „Ikona není navržena jako ikona. O tom rozhodují klienti," dodává. Všechno to začalo v roce 2004 prstenem, na kterém byly dohromady poskládány čtyři odlišné kódy z archivů Boucheron – všechny ve zdánlivě vzájemném rozporu – v jediném unisexovém designu. Čtyři protiklady se staly jednou symbiotickou identitou. Quatre, symbol síly a ochrany, je charakteristickým znakem těch, kteří chtějí spíše inspirovat než požadovat, a ochraňovat ostatní, než s nimi soupeřit. V letošním roce se jako pomyslná patronka do kampaně opět navrací inspirativní Anja Rubik.
Dior New Look na dosah
Pařížská Galerie Dior představuje exkluzivní možnost zhlédnout kostýmy ze seriálové série o Christianu Diorovi The New Look, která byla před nedávnem spuštěna na platformě na Apple TV+. Kostýmy, vycházející z archivů Christiana Diora, které při příležitosti příprav módní dům filmařům otevřel, jsou výsledkem úzké spolupráce domu s kostýmní designérkou seriálu Karen Serreau. Kresby, vzorky látek, dobové fotografie a další poklady zachované v rámci dědictví domu Dior byly předány kostýmní designérce seriálu a jejímu týmu, který reprodukoval kousky Christiana Diora s nekonečnou přesností. Nyní ve speciálně navržené scénografii mohou návštěvníci zblízka objevit to, co znamená Dior Look, a vydají se na fascinující cestu časem, která připomíná oslnivou odysseu Diorova stylu. Každá silueta v instalaci odkrývá nadčasovou modernitu Diorova looku a zprostředkovává krásu i řemeslnou pracnost couture. Čas zavítat do Paříže máte do 13. května 2024.
Denim pro všechny generace
Značka Gap se v tomto roce spojuje s lokální ambasadorkou, bývalou českou profesionální tenistkou a šampionkou Wimbledonu Bárou Strýcovou. „Jsem velmi ráda, že jsem se stala součástí Gap rodiny a těším se na spolupráci. Se značkou jsem se poprvé potkala před patnácti lety, kdy se mé sestře narodilo první dítě a od té doby je to moje srdcovka,“ prozrazuje Bára. Leitmotivem tohoto hvězdného spojení se stala láska k denimu. Gap a denim tvoří nerozlučnou dvojici již od roku 1969 a je zároveň klíčovou součástí nejnovější kampaně Gap Icons v podání Báry Strýcové a jejího syna Vincenta. Každý si v kolekci najde to své, aby jednoduše vyjádřil svou individualitu a zároveň se cítil pohodlně. Denim je věčný a je tu pro všechny! Ať je vám pět nebo pětapadesát.
Krásná v každém věku
Značka Lindex před pár dny odhalila svou módní show. A ne jen tak ledajakou. Tato přehlídka, která byla pojata jako online live shopping a je tedy ke zhlédnutí kdykoliv, vznikla ve spolupráci s Golden Age Models, kteří stejně jako značka vědí, že móda nezná věk. Jejich společnou vizí je svět bez ageismu. Tím, že sdružují přirozeně stárnoucí zralé modelky, zviditelňují krásu a potenciál životní zkušenosti. V této show proto nehledejte mladičké modelky s dokonalými mírami. Hrdinkami Live Shopping Fashion Show jsou dospělé a zralé ženy, které inspirují nejen svým vzhledem, ale i přístupem k životu. „V kosmetickém a módním průmyslu jsou zralé modelky výjimkou, my ale nyní máme celou přehlídku! Je to přelomový okamžik, a to jak pro nás jako modelingovou agenturu, ale také pro spotřebitele, kteří se nyní mohou s modelkami ztotožnit a snadno se vidět v tom, co nosí ony. Vytvořili jsme dnes tolik vytouženou relevanci!" Okomentovala počin Shama Persson, zakladatelka Golden Age Models. Nechat se inspirovat nyní můžete i vy.
Budiž Amaro
Lokální šperkařská scéna hlásí posilu na poli laboratorních diamantů. Světlo světa spatřila značka Amaro. „Chci, aby je lidé nosili s hrdostí a zároveň s radostí, že si pocit výjimečnosti diamantů mohou dopřát i u šperku pro každodenní nošení,“ komentuje zakladatelka Kristýna Svobodová. Na důkaz toho odhaluje portfolio prstenů, náramků, náhrdelníků i náušnic osázených kameny vznikajícími uměle, leč vykazujícími identickou kvalitu a vlastnosti, jako mají tradiční diamanty. Pro svou kolekci se nechala inspirovat trendy zejména z Londýna a Sydney, kde trh s diamanty z laborky zažívá boom.
Romantická, optimistická
Nová kolekce budapešťské značky Aeron pro jaro a léto 2024 zkoumá téma moderního pohodlí. Od texturovaného prádla až po luxusní pletené pletené soupravy ze směsi hedvábí, každý kus vyzařuje nenucenou eleganci v typických čistých liniích značky, obohacených o estetiku dospělého romantismu. Zářivé žluté a duhové textilie srší optimismem, zatímco charakteristické kožené kousky značky zaujmou svým stříbrně kovovým odstínem. V čele tohoto právě představeného šatníku prosvítá hluboká oddanost zakladatelky Eszter Áron ke krejčovskému řemeslu a udržitelnému zpracování materiálů. Od prvotní představy o požadovaném pohodlí až po drobné finální detaily, kolekci prostupuje pocit lehkosti a hravosti, který přesahuje pouhé oblečení. Dopamine dressing v praxi.
Jet-set style
Luxusní rakouská značka Sportalm přináší novou kolekci určenou pro prosluněné jarní dny a letní pohodu. Po nedávné oslavě 70. výročí se Sportalm nezastavuje a odhaluje elegantní kousky pro městský život a volný čas, sport i dovolenou. Nová kolekce láká svěžími barvami, připomínajícími atmosféru přímořských letovisek a horkých letních dnů. Některé kousky navrhla osobně majitelka značky Ulli Ehrlich, která se zaměřila na sportovně elegantní styly vyrobené z lehkých materiálů, které se perfektně hodí do každodenního života, do přírody i na cesty. Letní kolekce září v barvách korálové, azurově modré a béžové, připomínajících slunečné dny a dovolené na pláži či na lodi. Kolekci prodává David Sport.
V plném květu
Ponořte se do barevného světa obuvníka Christiana Louboutina a japonského umělce Shuna Suda, známého svým podpisovým motivem nazývaným Button Flower. Kolekce Button Flower Blossoms na jaro a léto 2024 představuje hravou obuv a doplňky pro ženy i muže, které zdůrazňují exkluzivní umělecká díla japonského umělce. „Květiny svou noblesou a graciózností, svou sladkostí a půvabem, mají speciální schopnost hojit nás samotné. The Button je podle mého názoru dokonalým ztělesněním něčeho, co spojuje dva oddělené prvky a činí je jedním," vysvětluje Sudo. Limitovaná kolekce je k dostání v omezeném množství kusů a pouze ve vybraných buticích.
Zdroj: autorský článek za použití archivů zmíněných značek