Když se elegance potká s odvahou a filmová hvězda s vysokým šperkařstvím, vzniká spojení, které rezonuje napříč světem módy i umění. Klenotnický dům Cartier s hrdostí oznámil, že se novou globální ambasadorkou značky stala herečka a producentka Zoe Saldaña – žena, která redefinuje hollywoodskou slávu stejně suverénně jako Cartier přepisuje pravidla luxusu. Tento krok není náhodný, spolupráce mezi Zoe a klenotníkem se vyvíjí už několik let. Na letošních Oscarech ohromila Saldaña ve šperkařském mistrovském díle Panthères Versatiles, transformujícím se skvostu s desetikarátovým smaragdem ze Zambie, který se mění z náhrdelníku na ramenní ozdobu. Na letošních Zlatých glóbech pak zvolila sadu Melis High Jewellery, a o dva roky dříve na tradičním pooscarovém večírku Vanity Fair okouzlila v řetízkové pláštěnce osazené 150 diamanty. Všechno na míru, všechno Cartier. „Je pro mě ctí stát se ambasadorkou Cartieru. Obdivuji jejich odvahu, řemeslnou zručnost a schopnost vytvářet skutečné nositelné umění. Naše spolupráce je pro mě velmi osobní,“ vyjádřila se ke spojení herečka.
Herečka s impozantní kariérou trvající více než dvě dekády se neustále zapisuje do historie filmového průmyslu. Jako jediný herec dosáhla nevídaného úspěchu účastí ve čtyřech filmech s tržbami přesahujícími 2 miliardy dolarů, včetně tří nejvýdělečnějších snímků všech dob – Avatar, Avatar: Cesta vody a Avengers: Endgame. Věnuje se však i nezávislé tvorbě, objevila se například v letošním kritiky oslavovaném filmu Emilia Pérez, který měl premiéru na festivalu v Cannes. Ten jí vynesl Oscara, Zlatý glóbus i cenu BAFTA. Realizuje se i v televizních projektech, jako je například seriál Lioness, kde nejen ztvárňuje hlavní roli, ale působí i jako výkonná producentka. Její vášeň pro autentické příběhy a rozmanité postavy se promítá i do činnosti její producentské společnosti Cinestar Pictures, která se zaměřuje na vytváření multikulturních příběhů pro globální publikum. „Zoe má neuvěřitelný talent, eleganci a vnitřní sílu. Jsme nadšeni, že se stává součástí rodiny Cartier,“ uvedl v oficiálním prohlášení Arnaud Carrez, marketingový ředitel Cartier.

- Zdroj článku:
Autorský článek

