Přejít k hlavnímu obsahu
→ zpět na článek

Prohlédněte si, jak módní značky objevují trh psích doplňků...

Foto: SUNNEI

 

Milánská módní značka SUNNEI uvedla na trh speciální kapsli věnovanou domácím mazlíčkům. 

Foto: SUNNEI

 

Podle módního diktátu SUNNEI mají psi nárok na slušivé oblečky.

 

Kampaň doprovázející kolekci zobrazuje francouzské buldočky, corgis a další psíky pózující před zrcadlem, fotíc si selfie v jejich nejnovější módní výbavě.

Foto: SUNNEI

 

Ta měla charakter pruhovaného trikotu. Nebude pro vás překvapením, že takový pruhovaný motiv jste si mohli pořídit i ve velikosti hodné páníčka.

Foto: Marine Serre

 

V roce 2019 mladá progresivní francouzská návrhářka a držitelka prestižního ocenění LVMH Marine Serre představila v Paříži kolekci „Marrée Noire“, ovlivněnou myšlenkou postapokalyptického světa, ve kterém je jen málo lidí, kteří přežili klimatické války a masové vymírání. Navzdory jejímu katastrofickému motivu, její scénář má jeden roztomilý detail: konec světa podle Serre přežijí i psi.

Foto: Marine Serre

 

Nevěnujme se však temným představám a zaměřme se na to, co měli na sobě. Jeden pes na sobě měl vestu ve vojenském stylu, v miniaturní verzi té, kterou nosila i jeho panička. Zatímco druhý měl denimový komplet v totožném denimovém motivu, zdobeném návrhářčinými ikonickými půlměsíci. Jestliže se říká, že jaký pán, takový pes, v případě Marine Serre to platí dvojnásob.

Foto: MARINE SERRE

 

V prosinci roku 2019 vedle Marine Serre navrhl výběr návrhářů kapsulové kolekce oblečení pro psy pro hype prodejce SSENSE. Majitelé mohli své psy vybavit psí mikinou s monogramem Burberry's nebo opulentním potiskem Barocco od Versace v podobě plyšového psího pelíšku či županu.

Foto: MARINE SERRE

 

A po úspěchu prvního dropu představila webová stránka SSENSE druhou řadu oblečení a psích doplňků, selekce tehdy obsahovala barevné puffer vesty od značky Moncler Genius nebo sety vodítek a obojků od designérky Ashley Williams. Mimochodem, kolekce oblečení a doplňků pro psy SSENSE se pohybovala v částkách od 50 dolarů do 1 395 dolarů.

Foto: CELINE

 

Značka CELINE pak před pár týdny uvedla na trh kolekci doplňků, které původně navrhl sám Hedi Slimane pro svého vlastního psa Elvise. 

Foto: CELINE

 

Produkty jsou vyrobeny z kůže CELINE a mají vzory ikonického monogramu. Logo CELINE Triomphe bylo také přepracováno do podoby žvýkací hračky, řada obsahuje výběr kožených obojků a vodítek, misek na jídlo a vodu, nebo velice elegantní sáček na psí exkrementy. V podstatě je to vše, co potřebujete, jen o trochu luxusnější než z vašeho průměrného zverimexu.

 

Značkou Thom Browne se láska k psům prolíná na mnoha frontách.

Foto: THOM BROWNE

 

Ta začíná u Hectora, jeho psa a věrného maskota značky. Na jeho počest byla vytvořena kolekce luxusních psích doplňků...

Foto: THOM BROWNE

 

Ale Hector se stal předlohou i pro signature produkt značky, takzvanou Hector Bag.

Foto: HERMÈS

 

A potěšit majitele psích mazlíčků se rozhodl i dům Hermès.

Foto: HERMÈS

 

Ten na trh přišel s kolekcí obojků, vodítek, těch nejjemnějších psích pelíšků i hraček. V příznačných barvách domu.

Prohlédněte si tvorbu značky Zhilyova...

Časopis ELLE

ELLE
Objednat předplatné

Footer menu

  • --- col 1 ---
    • Newsletter
    • Předplatné
    • Kontakt
    • Volná místa
    • Reklama
    • Obchodní podmínky
    • RSS FEED
  • --- col 2 ---
    • Móda
    • Krása
    • Celebrity
    • Láska a sex
    • Ochrana soukromí
    • Cookies zásady
  • --- col 3 ---
    • Elle Decoration
    • Horoskopy
    • Mix
  • NASTAVENÍ SOUKROMÍ
  • © 2003-2023 Burda International CZ s.r.o.
    Kopírování obsahu je bez písemného souhlasu Burda International CZ s.r.o. zakázáno

    Vyhledávání