

Milánská módní značka SUNNEI uvedla na trh speciální kapsli věnovanou domácím mazlíčkům.


Podle módního diktátu SUNNEI mají psi nárok na slušivé oblečky.

Kampaň doprovázející kolekci zobrazuje francouzské buldočky, corgis a další psíky pózující před zrcadlem, fotíc si selfie v jejich nejnovější módní výbavě.


Ta měla charakter pruhovaného trikotu. Nebude pro vás překvapením, že takový pruhovaný motiv jste si mohli pořídit i ve velikosti hodné páníčka.


V roce 2019 mladá progresivní francouzská návrhářka a držitelka prestižního ocenění LVMH Marine Serre představila v Paříži kolekci „Marrée Noire“, ovlivněnou myšlenkou postapokalyptického světa, ve kterém je jen málo lidí, kteří přežili klimatické války a masové vymírání. Navzdory jejímu katastrofickému motivu, její scénář má jeden roztomilý detail: konec světa podle Serre přežijí i psi.


Nevěnujme se však temným představám a zaměřme se na to, co měli na sobě. Jeden pes na sobě měl vestu ve vojenském stylu, v miniaturní verzi té, kterou nosila i jeho panička. Zatímco druhý měl denimový komplet v totožném denimovém motivu, zdobeném návrhářčinými ikonickými půlměsíci. Jestliže se říká, že jaký pán, takový pes, v případě Marine Serre to platí dvojnásob.


V prosinci roku 2019 vedle Marine Serre navrhl výběr návrhářů kapsulové kolekce oblečení pro psy pro hype prodejce SSENSE. Majitelé mohli své psy vybavit psí mikinou s monogramem Burberry's nebo opulentním potiskem Barocco od Versace v podobě plyšového psího pelíšku či županu.


A po úspěchu prvního dropu představila webová stránka SSENSE druhou řadu oblečení a psích doplňků, selekce tehdy obsahovala barevné puffer vesty od značky Moncler Genius nebo sety vodítek a obojků od designérky Ashley Williams. Mimochodem, kolekce oblečení a doplňků pro psy SSENSE se pohybovala v částkách od 50 dolarů do 1 395 dolarů.


Značka CELINE pak před pár týdny uvedla na trh kolekci doplňků, které původně navrhl sám Hedi Slimane pro svého vlastního psa Elvise.


Produkty jsou vyrobeny z kůže CELINE a mají vzory ikonického monogramu. Logo CELINE Triomphe bylo také přepracováno do podoby žvýkací hračky, řada obsahuje výběr kožených obojků a vodítek, misek na jídlo a vodu, nebo velice elegantní sáček na psí exkrementy. V podstatě je to vše, co potřebujete, jen o trochu luxusnější než z vašeho průměrného zverimexu.

Značkou Thom Browne se láska k psům prolíná na mnoha frontách.


Ta začíná u Hectora, jeho psa a věrného maskota značky. Na jeho počest byla vytvořena kolekce luxusních psích doplňků...


Ale Hector se stal předlohou i pro signature produkt značky, takzvanou Hector Bag.


A potěšit majitele psích mazlíčků se rozhodl i dům Hermès.


Ten na trh přišel s kolekcí obojků, vodítek, těch nejjemnějších psích pelíšků i hraček. V příznačných barvách domu.