Zářijový fashion newsfeed: Aktuální zpravodajství ze světa módy

Stačí zmáčknout

Squeeze. Zapamatujte si ji, ještě o ní prý mnohé uslyšíme. Loewe odhaluje novou siluetu kabelky aspirující na budoucí hit původem španělského módního domu. Kabelka Squeeze vyniká svým provedením vyhotoveném v mimořádně měkké nappa kůži. Svou excentrickou uměleckostí deklaruje ve své charakteristické siluetě a důmyslně řešeném řetězu inovativního ducha domu. Vydání kabelky Squeeze bylo zároveň oslaveno kampaní nafocenou Davidem Simsem s herečkou a globální ambasadorkou značky Taylor Russell a čínskou herečkou Tang Wei.

LOEWE

 

Báječný život pod vodou

Když se vrhneme do vody, přeneseme se do jiného světa, kde gravitace mění svá pravidla a my se necháváme unášet proudem... Stejným způsobem se mění i ikonický medvídek Tous, který se letos v kolekci A Splash of Color oddává novým barvám a proměňuje se v milovníka života pod vodou. Spolu s vlnou barev kolekci obohacují také odvážné prsteny s drahými kameny a náušnice nebo piercingy s roztomilými miniaturami nejen pro značku příznačného zvířete. 

Tous

 

Rendez-vous se Suzi

Ukrajinská značka si pozvala múzu Suzi de Givenchy, aby se stala tváří nové kolekce nenuceně elegantních kousků navržených pro dosud nejpohodlnější podzimní a zimní sezónu. Jedno je jisté: za to, že se v ulicích procházíte v pyžamu, už na vás nikdo podezíravě koukat nebude. V kolekci pro podzim a zimu tohoto roku dodávají pro značku příznačné péřové manžety charakteristický nádech nejen pyžamům, ale i maxišatům, prošívaným bundám a elegantním kompletům. Kolekce také obsahuje svěží variaci pyžamového setu s pruhovaným vzorem vytvořeným ukrajinskou umělkyní Julií Gerasko, která čerpala inspiraci z potisků na sedadlech kabrioletů ze 70. let. Cool enough, že?

Sleeper

 

(Nejen) pro muže

Nová kampaň českého šperkaře Zdeňka Vacka možná vypadá, jako by šlo o šperky pro muže. Každopádně téma pohlaví šperkař rozhodně neřeší, tyto klenoty jsou zkrátka pro všechny. Na jednotlivých snímcích rozvíjí příběh kolekcí Báze a Ryzí a i když se vzhled jednotlivých kusů možná liší, spojují se nyní právě na fotografiích. Zatímco kolekci Ryzí tvoří šperky jednoduché, evokující lití olova nebo rýžování zlata, kolekce Báze se skládá ze tří linií docela jiného tvarosloví – Kosti, Eroze a Lamely. Několik kousků bylo doplněno i o neodolatelné, natolik oblíbené perly.

Zdeněk Vacek

 

Pozor, křehké!

Není to tak dávno, co značka Bottega Veneta odhalila novou kampaň nafocenou v impozantních italských interiérech a vzala nás tak na cestu po trase Řím – Milán. Spolu s ní jsme si mohli všimnout jedné věci – na jednom ze snímků modelka svírá kabelku Sardine, ovšem ne jen tak ledajakou. Dostala totiž novou podobu a kovovou rukojeť střídá exkluzivní provedení v Murano skle. Rybí kabelka je k dostání jen a pouze v benátském butiku módního domu. O tak exkluzivní kousek se jedná, vážení. 

Bottega Veneta

 

Bon Voyage!

Móda a sport ruku v ruce jdou. Na důkaz toho módní dům Fendi odhaluje spolupráci s prestižní značkou elektrokol Mate. Značky společně vytvořily unikátní elektrické skládací kolo, se kterým nebudete pouze fit, ale i chic. Kolo do města Fendi x Mate je víc než jen běžné elektrické kolo. Je zkrátka výjimečnou a jedinečnou kombinací městského a sofistikovaného stylu obsahující ikonické prvky obou značek. Sbalte svou Baguette a račte vyrazit!

Fendi

 

Jedině Monika

Šperkařská společnost s více jak čtyřicetiletou tradicí spojuje síly s oblíbenou zpěvačkou Monikou Bagárovou. Ta se stává tváří značky Apart a připojuje se tak k řadě hereček, modelek a zpěvaček ze zahraničí, které se značkou pojí cit pro krásu, styl a jedinečnost. „Na špercích Apart se mi líbí cenové rozpětí, díky kterému si může krásné kousky vybrat každý, a také široký výběr kolekcí pro každou příležitost. Miluji jednoduchost a tu jsem v Apartu našla.“ Říká o spolupráci hudebnice. Spojení bude postaveno na hravosti, romantické atmosféře, ale také eleganci. Zkrátka na všech důležitých pilířích, na kterých značka staví a ve kterých spolu s Monikou souzní.  

Apart

 

Zpět tam, kde to všechno začalo

Berlínská návrhářka Malaika Raiss představuje lookbook k nejnovější kolekci své eponymní značky, která i tentokrát čerpá z minimalistického setu barev a střihů. Malaika čerpá z palety jemných pudrových odstínů a kontrastní černé, nastiňuje tak svou vizi kapsulového šatníku a ukazuje, jak se může žena oblékat 24/7. Protože to málo co ke štěstí potřebuje je šatník o pár kusech vybudovaný na míru. 

Malaika Raiss

 

Prší, prší

Pražský šperkařský ateliér Klenota představuje svou kolekci Rain, která elegantně zachycuje krásu deště v minimalistickém designu. Tato originální šperková řada spojuje jednoduchou geometrii zlata, připomínající padající vodní kapky doplněné o třpytivé brilianty, které symbolizují samotné dešťové kapky. V kolekci platí staré známé rčení, že méně je více. Vytvoření takových šperků vyžaduje zlatnické mistrovství a nejmodernější techniky, i proto geometricky dokonalý výsledek však každým úhlem stojí za to.

Klenota

 

Udržitelnost jako součást DNA

Zalando uvádí na trh kolekci ZIGN Studio své privátní značky ZIGN. ZIGN Studio je kolekce na vysoké úrovni, založená na ateliérovém přístupu k designu, díky čemuž je celá její koncepce ucelená a maximálně zjednodušená, pokud jde o tvůrčí vizi. Zahrnuje nejnovější materiálové inovace včetně zdokonalených výrobních postupů, biologických i obnovitelných surovin a recyklovaných materiálů. Využívá také recyklovaná barviva a pigmenty, kolekce také zapojuje modulární koncepci designu, která přináší větší všestrannost oděvů a rozšiřuje možnosti jejich nošení. Modulární prvky, jako jsou odnímatelné rukávy u péřové bundy, například umožňují nosit kousky na více způsobů. Každý kousek je pečlivě propracovaný a vyznačuje se inovativními materiály, moderním střihem a modulárním designem pro větší univerzálnost oděvů.

ZIGN
Mohlo by se vám líbit

Rozhovor: Jan Černý, nový návrhář českých olympioniků

Dobyl Pražský hrad, olympijský stadion a čeká ho rebranding vlastní značky. Návrhář Jan Černý má skutečně ambiciózní plány. Vytahuje z rukávu hned tři esa, kterými si hodlá získat módní svět a zapsat se do jeho povědomí nejen jako český designér oděvů balancujících na hranici streetové estetiky a precizní krejčoviny, díky kterým si ho zamilovaly davy.
elle.cz

Zdroj: Archiv zmíněných