Barvy a jejich silná moc
Ovlivňují náladu, vyvolávají různé pocity a dokážou inspirovat. O tom se přesvědčili účastníci mezinárodního eventu, který drogerie dm uspořádala 12. 10. 2023 v Praze. Součástí akce, která se nesla v duchu hesla PRESS PLAY FOR COLOUR, bylo vystoupení umělců a TikTok tvůrců z celkem deseti zemí, ve kterých dm působí. Ti společně vytvořili několik pestrých a kreativních líčení a uměleckých projektů.
Za dm Česko spojily síly umělkyně Tereza Kovandová a beauty influencerka Natálie Hefnerová. Vedle barevného obrazu inspirovaného mořem a korály tak vznikl i odvážný make-up look. Vše za použití barev a kosmetických produktů značek essence, Catrice, s-he colour&style a trend !t up.
„Společnost dm se tento rok snaží připomenout, že svět není jen černobílý. Nyní jsme spojili síly s mladými umělci a umělkyněmi. Ti mohou inspirovat nejen svou tvorbou, ale hlavně životními postoji, touhou vystoupit z davu, odvázat se a jednoduše se nebát přenést barvy nejen do svého života, ale také do kosmetické rutiny,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.
![](/sites/default/files/public/styles/content_lg/public/2023-11/elleczfotodoclanku2dmtiktokeventzdrojdm.jpg?itok=Y0-lZn__)
Event mohli zájemci sledovat odkudkoliv
Event byl pojat jako interaktivní, jeho součástí bylo živé vysílání dmLIVE. Prostřednictvím přímého přenosu se sledující mohli seznámit s influencery a produkty. Zájemci mohli vše sledovat také na sociálních sítích Instagram a TikTok. Program doplnil také koncert skupiny Lake Malawi.
Vrcholem večera pak bylo spuštění nových kanálů TikTok společnosti dm v Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Severní Makedonii, na Slovensku, ve Slovinsku a v Maďarsku.
Společnost dm na svých kanálech sdílí především krátké klipy s tipy na líčení, hacky do domácnosti i produktové novinky. Popularita sítě přitom neustále roste. Nyní má tiktokový profil @dm_cesko přes 35 tisíc sledujících.