Nákupy z druhé ruky už nikdy nebudou „Žádný drama“

 

Kampaň „Žádný drama“ má celkový záběr napříč PR, sociálními médii a televizí a objeví se hned ve 12 zemích. Účinkují v ní zpěvačka Camille Lellouche, tanečnice Valentina Vernia nebo Lubalin, zpěvák a tik-toker.

 

Kdo stojí za televizními shoty?

Režisérka Alice Moitié, která vtipně ukazuje, že se při nakupování zboží z druhé ruky už „žádný drama“ konat nemusí. V kategorii Pre-owned je nákup stejně tak hladký jako při pořizování klasického sortimentu na Zalando. Nechybí doprava nebo vrácení zdarma, jednoduché platební možnosti, stejně tak máte jistotu zajištění kvality prodejního oblečení.

 

 

Změna, v které jedou i celebrity

Třešničkou na dortu prvního výročí je i zapojení řady mezinárodních celebrit, které se rozhodly přidat své jedinečné kousky do svěží nabídky Pre-owned. Kolekce je k mání od 27. září a fanoušci mohou přímo nakupovat přes odkazy na sociálních sítích Zalanda, které je zavedou k originálním kouskům svých hrdinů. „Kampaň má demonstrovat, jak v Pre-owned kombinujeme jedinečnost nakupování s dlouhodobě udržitelným chováním. Nikdy nebylo nakupování módy z druhé ruky tak snadné. Věříme, že že naše kampaň ukazuje, jak Zalando Pre-owned pomáhá naším zákazníkům osvěžit svůj šatník, a ruku v ruce tím zvýšit důležitost oblečení z druhé ruky v módním průmyslu,“ shrnuje marketingová ředitelka Zalanda Natalie Wills.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA