Jak vypadá moderní láska?

Kampaň zachycuje moderní pojetí lásky, a ukazuje, že každý pár je jiný a že pravá láska existuje mnoha podobách. V kampani se objevují pouze ruce, které se dotýkají a zachycují emocionální spojení každé dvojice - jedinečné osobní gesto vyjadřující spojení dvou lidí, a jejich touhu být spolu a věřit v nekonečnou sílu lásky. Jedná se o reálné páry, u fotografií jsou jejich iniciály a nyní Tiffany odhaluje jejich identitu i fotografie a video, kde každá dvojice popisuje svůj příběh. Tiffany na Instagramu zapojuje do kampaně na oslavu lásky všechny fanoušky a vybízí je, aby s hashtagem #BelieveInLove sdílelii své příběhy a ukázali, proč věří v lásku.

„Tiffany je značka oslavující pravou lásku ve všech podobách, a proto jsme místem, kam si lidé chodí vybrat ten legendární symbol lásky, dokonalý prsten, který může být tradiční i zcela netradiční,” říká Reed Krakoff, kreativní ředitel Tiffany & Co. „Tato kampaň oslavuje lásku tak, jak to dokáže pouze Tiffany.” 

Kampaň doprovází ikonická píseň Alicii Keys No One ve vokálním ztvárnění.

„Láska je tak jedinečná a individuální jako jsme my, a každý vztah si zaslouží být uznáván a oslavován,” říká Alicia Keys. „Lásku teď potřebujeme více než kdy jindy, a proto je pro mne ctí, že jsem mohla propůjčit svůj hlas něčemu tak krásnému, co opravdu rezonuje s podstatou mé hudby.”

Fotografie BELIEVE IN LOVE nafotila slavná módní fotografka Cass Bird, a film režíroval Darius Khondji.

PODÍVEJTE SE NA VIDEO KE KAMPANI: