Nová kampaň Tiffany: There's only ONE

“Tiffany vždy představovalo ideály kreativity, vášně a optimismu,” řekl Reed Krakoff, umělecký ředitel Tiffany & Co. “Tyto portréty ztělesňují individualitu a zvýrazňují přirozenou krásu a jedinečný styl každé z osobností.” 

Podzimní kampaň THERE´S ONLY ONE je první kreativní kampaní Reeda Krakoffa pro legendární šperkařský dům. Spolu s kreativním týmem Tiffany oslovil slavné módní fotografy Inez & Vinoodh, aby zachytili osobité portréty doplněné ikonickými Tiffanyho šperky:

Herečka Elle Fanning představuje známou kolekci klíčů Tiffany Keys. Slavný tanečník, sólista Bolšoj baletu a American Ballet Theater, David Hallberg ztělesňuje kontrast a neočekávané kombinace s broží Tiffany & Co.  Schlumberger® Bird on a Rock. Herečka, zpěvačka a modelka Zoë Kravitz kombinuje šperky z nejnovější kolekce Tiffany City HardWear a náhrdelník Return to Tiffany®. Zpěvačka, skladatelka a herečka nominovaná na Oscara Janelle Monáe má nadčasový a inovativní styl, a předvádí klasický Tiffanyho přívesek ve tvaru srdce spolu s prsteny z nové kolekce Tiffany City HardWear. Cameron Russell, americká topmodelka a aktivistka si vybrala prsteny Tiffany T two a diamanty z kolekce Elsa Peretti® Diamonds by the Yard®. Elegantní šperky Tiffany Victoria™ má na sobě zpěvačka a kytaristka Annie Clark, známá pod uměleckým jménem St. Vincent. 

Kampaň odráží osobitý styl žen a mužů, kteří nosili Tiffanyho šperky během 180 let dlouhé historie značky.  

Podívejte se na videa za zákulisí kampaně:

&;

Nová kampaň Tiffany: There's only ONE