Madonna a Lourdes uvádějí vlastní kosmetickou řadu

Není nic výjimečného, když návrhář po uvedení úspěšné módní kolekce přijde na trh s vlastní kosmetickou značkou. Teď došlo i na Madonnu a její dceru Lourdes. Po založení módní značky Material Girl se rozhodly naskočit do vlaku kosmetického průmyslu. Od příštího měsíce se tak v obchodech Macy’s (jejich e-shop zasílá zboží i do Česka) bude prodávat tělová péče s visačkou Material Girl. Začíná se tělovými mléky a spreji, pokračovat se bude s dekorativní kosmetikou. Od září tu budou k dostání oční stíny, laky na nehty a lesky na rty.

„Strašně mě bavilo vybírat pro Material Girl své oblíbené produkty. Tělová péče navíc nese vtipná jména jako Wicked Watermelon, Flirty Fruit, Midnight Magnolia nebo Sinful Sugar,“ nechala se na WWD slyšet Lourdes. Po velkém boomu kolem módní značky Material Girl o osud kosmetické řady stejného jména nemáme vůbec žádný strach.