Srpnový beauty newsfeed: Aktuální zpravodajství ze světa krásy

Hýčkat se v létě

Slovenská kosmetická značka àla Palla představuje své nejnovější produkty pro péči o pleť během léta. Čtyři nové produkty na opalování budou nezbytnými společníky pro každého, kdo touží po zářivě krásné, zdravé a zároveň chráněné pokožce během slunečných dnů. Například takový voděodolný olej na opalování díky svému složení dodá pokožce potřebnou hydrataci a zářivý vzhled, zatímco nový Suncare třpytivý olej je vhodný na celé tělo a působí také na tvorbu kolagenu a elastinu. 

Francis Kurkdjian k vašim službám

Francis Kurkdjian, ředitel divize vůní francouzského domu Dior, povýšil krásu květin do nebeských výšin. V novém pojetí ikonického parfému J'adore zesiluje jejich nuance a zdůrazňuje jejich barvy. Rozsáhlá a okouzlující vůně, které dominuje pomerančový květ, jasmín a růže, si vás získá. Kurkdjian tyto květiny popisuje jako tak mocné a smyslné, že jsou skutečným tekutým zlatem. Roztavené zlato evokuje i uzávěr flakónu, ikonický náhrdelník J'Adore l'Or, tekutý organický a vzácný kov, který se vine a objímá sklo. 

Dior

 

Nové Rouge Pur Couture 

Rtěnky Rouge Pur Couture značky Yves Saint Laurent byly uvedeny na trh již v roce 1978. Značka tím tehdy přepsala historii rtěnek a vytvořil jedinečnou rtěnku pro několik generací žen. Letos Rouge Pur Couture rozehrává svou novou saténovou hru díky novému složení s 80% vyhlazujícím účinkem s ceramidy, výtažky z tuberózy a opuncie z komunitních zahrad Ourika, ale i díky novému luxusnímu balení a pečlivě vybraným 40 odstínům. Nyní Yves Saint Laurent linii doplňuje o čtyři nové odstíny, které budou zároveň doplnitelné.

YSL

 

Nikdy stejná, ale vždy sama sebou

Přivítejte novou a intenzivnější Prada Paradoxe. Vůni, která není ve světě parfémů dlouho, ale už mu kraluje. Prada Beauty znovuobjevuje sílu skrze jemnost a Prada Paradoxe Intense tak odhaluje radikální intenzitu složek, které se na první pohled mohou zdát jemné. Výsledkem je intenzivní, nezapomenutelný obraz ženy, která se neustále proměňuje, vzpírá se konvencím a zkoumá ženskost v celé své síle i jemnosti. ​Tak jako vy.

Prada Beauty

 

Oratorio

Debut francouzského parfuméra Théa Belmase pod značkou Pigmentarium nabral své podoby. Olfaktorické dílo, které vzniklo na reálných i imaginárních cestách mezi Prahou a Paříží, bylo zhmotněno. Jde o vyústění dlouhého spřádání společných plánů, které nyní značka spolu s parfumérem odhaluje. První dotyk patří vzácné madagaskarské mandarince a egyptskému neroli, které symbolizují světlo. Citrusově-květinový začátek postupně přechází do duchovní vůně kadidla a cedru, kterou doplňuje jasmín v srdci. Parfém uzavírá akord opoponaxové pryskyřice spolu s olejem z pačuli a obalují mistrovské dílo, které nyní můžete mít na poličce i vy.

Oratorio

 

Francouzská renesance ve vašich vlasech

Pro letošní podzim a zimu jsme se značka Balmain Hair Couture rozhodla ocenit francouzskou renesanci a její nádherný, bohatý styl. Francouzská renesance, která se odehrávala v 16. století, byla výjimečná svou láskou k umění a kultuře. To byla doba, kdy móda, architektura a malířství dosahovaly svého vrcholu a francouzský styl byl považován za nejexkluzivnější v Evropě. Už od svého založení v roce 1945 byl módní dům Balmain inspirován tímto obdobím. Pierre Balmain, který byl původně architektem, věřil, že navrhování šatů je architekturou pohybu. Nynější kreativní ředitel značky, Olivier Rousteing, nově interpretuje tento labyrintový motiv ve své nedávno představené kolekci 1945. Nová kolekce Renesance představuje pět exkluzivních vlasových doplňků a čtyři dárkové sady produktů.

Balmain Hair

 

Dívejte se na svět růžověji

Značky Lush a Mattel společně představují limitovanou kolekci. Růžová už ovládla i naše koupelny a Lush oslavuje tuto barvu v celé její kráse. Kolekce Barbie x Lush nabízí kompletní řadu produktů pro péči o sebe sama laděných do ikonické růžové a je určena úplně všem. Koupelové bomby, tuhá mýdla a šampony, růžová je všude a my víme, že premiérou očekávaného filmu toto šílenství nekončí. 

Barbie x Lush

 

Pozdravy z Provence

Rok 1980 znamenal počátek voňavého příběhu značky Le Petit Marseillais. Tehdy se Bernard Lengellé, bývalý novinář časopisu Libéré Dauphiné a zakladatel této značky, procházel trhem v Avignonu. Zde narazil na tradiční marseillské tuhé mýdlo v kostce. Mýdlo, které sloužilo každodennímu mytí, ho oslovilo natolik, že se rozhodl přetvořit tuto tradiční výrobní metodu. Přidal k ní rostlinný základ, obohatil ho o vůně a barvy malebné horské vesničky obklopené levandulovými poli. Tak se zrodil Le Petit Marseillais, značka, která využívá přírodních ingrediencí z organického zemědělství, autentické vůně z Provence a barevné obaly z recyklovatelného plastu. To vše díky marseillskému know-how. I když je Le Petit Marseillais novým hráčem na českém trhu, ve Francii už dávno patří mezi nezbytné doplňky koupelen mnoha domácností.

Le Petit Marsellais